BIM September 2014
Tack för ditt svar :)
Jag ska läsa på 1177.
Tack för ditt svar :)
Jag ska läsa på 1177.
Jag har fått urinvägs infektion :( så ledsen.
Ringde vårdcentralen och fick recept utskrivet. Har haft det ofta så jag behöver inte lämna prov för odling längre.
Bad om att få antibiotika som inte försämrade fertiliteten då jag har äl i helgen.
Någon som har erfarenhet ca antibiotika och äl? Försämrar det fertiliteten?
Jag sa att vi försökte få barn, att jag var på dag 8 i min cykel. Jag fick en sort som heter pronaxen. Den ska vara ok om man är gravid.
Nu går jag al in!
Tar bidrottninggele på kvällen och på morgonen, hittade även bisirvon hemma. Tog även det och min antibiotika.
Hoppas att det tar sig den här månaden :)
Börjar bli orolig,
Dag 10 idag och fortfarande låg fertilitet enligt monitorn.
Borde ligga på hög nu anser jag. Har testar med stickor i 3 dagar.
Hoppas på hög i morgon. Ska ha äl på lördag, förra månaden hade jag hög i 3 dagar, Max i 2 dagar och ytterligare 1 dag på hög.
Efter 13 dagar med låg fertilitet så visade monitorn hög idag ! Jag är så glad !
Fick även glad gubbe på äl digitala test.
Trodde inte jag skulle ha någon äl denna månad. Förra cykeln var 26 dagar bara.
Håll tummarna !
Den här månaden fick vi till det båda dagarna med glad gubbe.
Testade mig måndag morgon, glad gubbe, testade mig måndag kväll, glad gubbe och testade mig tisdag morgon, glad gubbe. Testade mig tisdag kväll, tom ring. Samt nu onsdag morgon.
Hoppas att det tar sig.
Oj vad ni skriver :) kul !
Hur går det för alla?
Monitorn har sagt hög fertilitet under måndag, tisdag och idag. Hade glad gubbe på CB digitalt måndag morgon, måndag kväll och tisdag morgon. Tisdag kväll var cirkel igen. Är orolig för att det inte har blivit Max utslag, men tänker att mina antibiotika piller spökar lite.
Jag fick penomax utskrivet, skulle fungera för gravida och var den svagaste varianten.
Har du också haft uvi?
Oj, jag fick jätte ont vid äl när jag åt de tabletterna. Kunde knappt sitta på jobbet, att ha sex var rena smärtan. Kände hur äggstockarna gjorde ont. Har aldrig känt så stark äl tidigare, dock fick jag länge cykel. Förra månaden hade jag bara 26 dagar. Fick äl smärta på dag 14 och 15. Glad gubbe båda dagarna. Vi hade sex båda dagarna.
Igår var maken borta och kommer hem ikväll, enligt monitorn har jag fortfarande hög fertilitet, så ikväll måste vi hinna med att sexa.
Innan utslagen på äl Stickan så hade vi bara sex dag 12 i cykeln. Och dag 7 pga att maken reser med jobbet.
Hej tjejer !
Idag har jag varit på after work, hade ingen ordentlig anledning till att inte dricka, så jag sippade på mitt glas med vitt vin i 4 timmar ! Jag tänkte att ett ynka glas kan inte sabba något, snälla ! Ge mig styrka !
Jag hade sådan ägglissning dag 14 och 15 kunde knappt sitta på stolen på jobbet. Sexet gjorde ofantligt ont.
Vi fick till det på dag 7 dag 11 dag 14 dag 15 och dag 17. Hade hög fertilitet enligt min monitor i morse ! Vad tror ni? Är det för lite?
Glad gubbe på CB monitor dag 14 och 15.
Grattis ! Vad kul att du plussat :)
Det är så segt att vänta på mensen.
Dag 20 i cykeln. Äl + 7.
Tor min cykel är längre än förra månaden. Fick äl exakt på dag 14.
Min monitor har ballat ur och visar hög fertilitet fortfarande
Tyvärr tror jag inte att jag är gravid denna månaden heller :( ingen mens än. Och jag testade (på tok för tidigt) äl + 7.
Bim -6 idag.
Hej brudar!
Grattis till er som plussat :)
Ger er som fått på hälsning av tant röd en kram.
Jag har bim 7/9 om cykeln är 26 dagar.
Tänkte testa i morgon bitti.
Detta är vårt andra riktiga försök.
Tyvärr fick min monitor spelet och visade hög fertilitet i flera dagar, jag safade och körde även med CB digitala äl test.
Fick glad gubbe två dagar. Min monitor fortsatte säga hög. Tillslut slutade jag med monitorn, tyckte det var onödigt att losa flera stickor.
Hur går det för er andra? Jag är nyfiken :)
Pyret 85.
Hur många dagar har du testat?
Tog ett test i morse som negativt, fanns inte en tillstymmelse av ett plus. Faan. Bara att invänta mensen. Jag bryter ihop snart.
Ronja111.
Tack för att du stöttar mig. Testade du också i morse?