• Pyret 85

BIM September 2014

Tassiemon skrev 2014-09-11 21:04:29 följande:

När är det lönt att börja testa innan bim?

Det gör man ju när man vill men ÄL+10+11 känns väl ganska rimligt.
  • Pyret 85
    Paulas mamma skrev 2014-09-11 21:49:33 följande:

Hej pyret! För två dagar sen hade jag jätteont i nedre ryggen fast på sidorna PRECIS ovanför höften. På morgonen höger sida. Höll på hela dagen, hade jätteont. Senare på eftermiddan gick det över till vänster sida och på kvällen gjorde det ont på båda sidor. Dagen efter var det borta. Ingen aning om vad det var. Jag hoppas det var ett grav symptom men vet inte alls när jag hade ägglossning, om jag ens hade nån, jag hade också missfall förra månaden.

Ja jag har haft ont på båda sidorna hela em och kvällen men nu verkar det äntligen ha gett med sig.
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2014-09-12 07:03:54 följande:

Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....

Åh vad trist!
  • Pyret 85
    Peeernilla skrev 2014-09-12 07:30:01 följande:

Har bim idag och testade negativt igår så jag antar att det bara är att invänta mensen och försöka på nästa äl! :P

hoppet finns så länge inte mensen kommit
  • Pyret 85

Denna månaden har det nog inte tagit sig för mig. Känns bara så. Kan bero på att jag inte har ont i bösten överhuvudtaget. Fast och andra sidan minns jag inte att jag hade ont i brösten med sonen heller. Han kom ju oplanerad och första tecknet var ju utebliven mens. jaaja den som lever får se!

• Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-09-12 08:19:05 följande:

Varför ska det vara så himla svårt att bli gravid för? :'(

Funderar allvarligt på att lägga av försöken nu. Det är för tröttsamt. Bestämma ist att skita i det och njuta av dom fina barnen jag har utan tankar på flera....

hur länge har ni försökt?
  • Pyret 85

molande värk i ländryggen idag, inte så mkt ut mot höfterna även om det känns lite grann där med. mest invid ryggraden. Nu är det snart dags att köra till jobbet så ikväll har jag väl massor att läsa ikapp

• Pyret 85

tänkte på en sak. Eftersom vi alla ändå stannar i tråden så hade väl en BF-lista varit på sin plats? 

• Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-12 08:32:47 följande:
    Håller tummarna för allt du känner betyder bebbe <3
    tack <3 tror dock inte det!
  • Pyret 85

Grattis wintersagah!

Åh har ont i vänster ljumske.. Det liksom ilar och har sig.

Svar på tråden BIM September 2014