• Lizzie09

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-11-16 09:32:34 följande:

Har en himla molvärk idag. Lite genomskinliga flytningar också. Vore ju ett under om det är ÄL som är på g redan. Vi får se helt enkelt.

Håller tummarna att ÄL är på G! :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-16 12:03:32 följande:
    Men åh vad spännande! När ska du testa?
    Jaa, ingen mens idag heller, så nu börjar det bli pirrigt! :) Jag har slut på tester, så förhoppningsvis kommer de imorgon på posten :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-16 17:11:53 följande:
    Åh spännande! Jag tror du är gravid!
    Åh, det vore så underbart om det vore så! Dock känner jag mig inte särskilt gravid förutom att jag är ovanligt svullen runt livmodertraken och lite extra lättirriterad, men genom dessa trådar på familjeliv så har man förstått att man kan vara gravid utan att man känner sig som det :) Det är helt fantastiskt vad mycket man lärt sig och hur mycket stöd man fått från denna tråd! <3
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-16 18:35:52 följande:
    :) :) :) :) :)

Jag kände ingenting förrän vecka 7 typ !

Heja! Imorgon får jag min doppler så jag kan lyssna på hjärtat :)
    Jaså okej :) Ja allt jag känner är lite stick och drag i livmodern och ljumskarna till och från, svullen mage och lättirriterad. Annars ingenting! Åh var mysigt att ha en sådan hemma! Vart hittar man en sådan? :)
  • Lizzie09
    blackpeach skrev 2014-11-17 06:58:02 följande:

Herregud! Inte sekund denna gång! :) phpcYlMCx84637.jpg

Stort grattis! :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-17 08:31:07 följande:
    Det räcker kanske gott oh. Väl med "bara" de

Symptomen :) hur har det gått?

Köpte på billigatester för 349 :) super!
    Spännande :D Jag hoppas att mina tester kommer med posten runt 12-tiden idag, annars blir det dryg väntan till morgondagens postleverans :P

Ja det var ju inte farligt, måste vara jättekul att ha en sådan :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-11-17 08:43:52 följande:

För att uppdatera läget här så försöker vi inte denna gång, inte som föregående månader. Jag kör inga ältester och tempar inte. Min karl jobbar mycket borta nu med jobbet och jag tröttnade på schemasex. Det har hjälpt jättemycket för bådas våra humör och ingen av oss har känt stress över det här.

Jag har under helgen haft mycket älsmärtor och mycket flytningar, går jag tillbaka föregående månader sker äl dag 16 eller dag 19, vilket är idag eller på torsdag.

Nu får det bli lite som det blir, men bim är iallafall nån gång mellan 29/11-2/12. Är gärna med på bimlistan ändå :) 23 år, 1a barnet, 7 försöket.

Lizzie, hur går det?! :)

Måste vara jätteskönt att kunna släppa all stress och press, och istället ta det som det kommer. Och skönt att ni verkar ha hittat tillbaka till varandra också, är glad för er skull :)

Jag väntar ivrigt på att posten ska komma runt 12-tiden och att mina tester hann med den leveransen. Annars kommer det kännas som en hel evighet till morgondagens post! :)
  • Lizzie09

Testerna kom med posten, woho! Testade inte med morgonkisset, men det ser ut som att testerna visar svaaga streck! Dock vågar jag inte tro på något till 100% förrän jag tagit det digitala, vilket nog får ske imorgon eller övermorgon :) Så himla pirrigt!

• Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-17 13:41:05 följande:
    Biiiiiiiild!!!!!!!

Var har du köpt tester ifrån?
    Hade bråttom iväg till jobbet så hann inte ta några bilder, men fixar ikväll! :) Jag köpte dom av en vän som hade köpt på sig ett stort lager, så vet inte vart dom är ifrån faktiskt :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-11-17 14:09:44 följande:
    Aha :) spännande! Kommer sitta som en igen i appen ikväll
    Gullig du är! :) Jag är lite tankspridd idag och glömde matlådan hemma, så var tvungen att åka hem lite snabbt och hämta den så jag passade på att ta ett snabbt kort. Kortet blev riktigt värdelöst för jag råkade ta nära med blixt så man ser typ ingenting, haha! Förmörkade kortet så det syns liite iallafall :)
Svar på tråden BIM September 2014