Inlägg från: SRMmamma87 |Visa alla inlägg
  • SRMmamma87

BIM September 2014

Funderar kring om man ska ta ett gravidtest på julafton (äl+9) eller om det är dödsdömt och bäddar för Depp? Min app lägger min BIM Den 28:e...

• SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-12-20 19:40:15 följande:

Svårt val.. Är du beredd på att det möjligen blir negativt? Är ju där den tunga frågan sitter.. :/

Men precis. Vet inte riktigt. Kanske är bäst att vara i oviss hoppfullhet.
  • SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-12-25 14:39:12 följande:

Äl + 5 här bara. Känner av en del pms, har varit sur och grinig några dagar. Känner du nåt då?

Vet inte. Lite yr, trött, lite "influensig"... Men kan lika gärna bero på att jag nyss ändrat dos på en medicin eller att jag "landar" efter att ha jobbat mycket och hårt!
  • SRMmamma87

Tog ett test från testlagret i morse och set var super blank (såklart). Klart man lever på hoppet, men det är big kört denna månaden också... BIM-2 idag.

• SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-12-26 13:38:08 följande:

Att det ska vara så svårt.. :( Såklart hoppas jag att du ska få plus närmare bim men annars håller jag tummarna att det ta mig tusan ska ta sig nästa äl!

Känns så tungt för oss oxå. Har tappat räkningen på hur många försök vi är på nästan. 8 eller 9 månader nu (står i bimlistan, men glömt själv som sagt..)

Vilket försök är ni på?

Detta är sjunde riktiga försöket. Började räkna äl/cykel för åtta månader sedan. Vi ligger ju fortfarande inom det "normala" men visst är man orolig att det ska vara något fel
Svar på tråden BIM September 2014