BIM September 2014
Har läst och lyssnat på det alla säger. Håller med er i stort sett allt. Kan också tycka trådens namn påminner om hur länge man kämpat så som någon skrev. Kan inte byta namn på tråden, så alternativen är att behålla namnet eller skapa en ny tråd för alla som hänger kvar (även ni som plussat), posta länken här och "starta på nytt".
Vill gärna att vi kan dela hur vi hanterar vår längtan mer här. Tror många av oss är rädda att trigga andra. Vi vet ju alla hur jobbigt det kan vara och vill inte lägga mer stress på någon. Men vi måste kunna dela alla delar av processen här, alla tankar, annars kommer gruppen dö ut.
Ja, vissa dagar är det skit och gråt och depp, men kanske vi kan börja skriva typ "TW" alltså tripper warning, om vi tror någon kan ta illa upp.
Jag har tillexempel en del saker jag läst och lyssnat på som hjälpt mig känna mig mindre ensam, är det något ni är intresserade att få tips om??
Iaf idag känner jag mig som en jojo. Har varit och jobbat första dagen på mitt nya jobb. Känns jätte kul och personalen var helt underbar och aa allt det känns jätte bra och kul. Men samtidigt finns det i bakhuvudet att idag är det 20 år sedan min tvilling gick bort och när den tanken kommer så faller man platt ner till marken.
Men överlag så mår jag bra idag, min mamma var här igår och vi pratade mycket om hur vi mår angående min tvilling, men vi pratade även om mitt missfall och jag mår lite bättre nu när jag har hört henne förklara lite saker.
Har ni planerat något inför "långhelgen" nu? Jag ska jobba fram tills på lördag och direkt efter jobbet på lördag så åker jag till min kusin i Stockholm för att umgås och testa olika sminkningar till bröllopet :D