• Bebben84

BIM September 2014

Peeernilla skrev 2014-08-27 11:54:45 följande:

3:e förfrågan.. Är det alltså INGEN som kan hjälpa mig genom att lägga till mig på listan? :/

La till dig nu :)
  • Bebben84
    Milie skrev 2014-08-27 15:08:52 följande:

Alltså, ursäkta mig. Men jisses vilka sexdrömmar jag har haft inatt. Var helt desorienterad då jag vaknade av att min hund slickade mig i ansiktet. Haha, åh. Det måste ju bero på att ägglossningen närmar sig, även om det är 4-5 dagar kvar till utslag på stickan.

Hur går det för dig med Bisolvon? Kör du tabletter?
    Jo jag kör med det men märket ingen större skillnad. Du då?
  • Bebben84
    SRMmamma87 skrev 2014-08-27 16:51:44 följande:
    Finns fortfarande en chans!

Däremot känner jag att tråden ska vara öppen för alla känslor under tiden vi försöker bli gravida. Nattsvarta eller optimistiska. Så känn inte alls att du "drar ner" tråden. Kan lika gärna joina dig med pessimism. Känns som om vi aldrig kommer bli gravida eftersom vi inte hellre önskar något annat. Murphys lag liksom... smile4.gif
    Jag hoppar gärna in i den pessimistiska vågen :D. Tror stenhårt på att vi aldrig kommer få ett plus. Men är liksom mer komiskt deppig än så länge :)
  • Bebben84
    joss82 skrev 2014-08-27 18:06:29 följande:
    Samma här, ingen ÄL eller tecken på ÄL än. Deppigt.
    Jag skulle fått fast gubbe idag jag med men inget ännu. Haft lite molvärk i några dagar men inte så extremt som jag brukar ha vid ÄL. Så antar att min ÄL är lite sen. Kroppen lever tyvärr ett eget liv.

Nu deppar vi inte ihop tjejer :)! Om några dagar har vi ÄL och kan börja nedräkningen till BIM :)
  • Bebben84
    SRMmamma87 skrev 2014-08-27 18:59:14 följande:

Åh! Jag blir galen på mig själv! Varför började jag titta på kvinnor som tar positiva graviditetstest på youtube smile4.gifsmile4.gifsmile4.gif

För att man gillar att plåga sig själv ;)

Snart kommer du också lägga upp en bild på ditt fina plus ska du se :)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-08-27 19:00:24 följande:
    skönt att du är så positiv, hoppas jag kan få lite hopp av digGlad
    Vi som inväntar vår sena ÄL får peppa varandra lite extra :). Vi lär ju ha BIM nästan samtidigt också :)

Om en vecka kanske jag deppar lite men än så länge är det inte så farligt. Min ÄL var 3 dagar sen förra månaden så än är inte hoppet ute :)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-08-27 19:20:15 följande:

Dag 20, starka streck på ältesterna men inte tillräckligt ännu.

Tog ett sånt digital dubbel tjohej från cb idag innan jag såg att man ska ha morgonurin. ;) den visade bara en tom ring såklart.

Nu märkte jag dock; läs ej om du är känslig; att jag fick en tjock, vitgul flytning på pappret som gick att dra ut hur långt som helst. Även lite småhugg i magen. Äl på gång kanske? :)

Vill så gärna hoppas att det lyckas efter ett ma i maj och mf nu i augusti.

Vad tror ni om bilden? :)

phpt3gkTb85154.jpg

Tycker det ser ut som om du och mannen bör LIGGA i nu ;)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-08-27 19:45:57 följande:
    ja vi får följas åt och se hur det går :)
    tror också att jag kommer deppa nästa vecka om jag inte får något utslag på testen men men det är väll bara att bita ihop och försöka igen :)
    Köper du CBs rosa eller lila tester?

Jo tyvärr är det ju så. OM den uteblir så for man deppa ihop en liten stund men sen köra på mot en ny månad! Men vi följs åt och peppar varandra :)
  • Bebben84
    VioloLaviose skrev 2014-08-27 19:50:23 följande:

Tjejer. Äl igår, nu räknar jag helt ärligt timmar tills jag kan testa.

Har testat positivt bim-6 en gång.

Jag har inget tålamooooood

Fördriva tiden lite? Haha vad för vagn har ni tjuvkikat på ? :)

Vi ska ha en joolz Earth edition elephant grey. Vi har till och med provkört den i butik. Oooops :)
  • Bebben84
    EmmJo skrev 2014-08-27 19:26:16 följande:

Oj vad ni skriver flitigt! Försöker läsa ikapp och vill kommentera allas funderingar, men inser att det är omöjligt.. Såg att nån plussat, stort stort grattis!

Jag känner absolut ingenting, har bim den 3/9 så idag alltså en vecka kvar. Första försöket vi prövade, då mådde jag urk och mensen var nio dagar sen! Andra försöket hade jag sådana höga förhoppningar och jag ville verkligen vara gravid men mensen kom på utsatt tid! Den här gången känner jag absolut ingenting! Mådde illa häromdagen, men ja gick över så fort jag skrev om det här! Vet inte vad jag ska tro, hoppas gör jag, men ser inte så ljust ut...

Tappa inte hoppet! Många som plussat i tidigare trådar och inte känt några symptom alls :)
Svar på tråden BIM September 2014