BIM September 2014
3:e förfrågan.. Är det alltså INGEN som kan hjälpa mig genom att lägga till mig på listan? :/
3:e förfrågan.. Är det alltså INGEN som kan hjälpa mig genom att lägga till mig på listan? :/
Alltså, ursäkta mig. Men jisses vilka sexdrömmar jag har haft inatt. Var helt desorienterad då jag vaknade av att min hund slickade mig i ansiktet. Haha, åh. Det måste ju bero på att ägglossningen närmar sig, även om det är 4-5 dagar kvar till utslag på stickan.
Åh! Jag blir galen på mig själv! Varför började jag titta på kvinnor som tar positiva graviditetstest på youtube
Dag 20, starka streck på ältesterna men inte tillräckligt ännu.
Tog ett sånt digital dubbel tjohej från cb idag innan jag såg att man ska ha morgonurin. ;) den visade bara en tom ring såklart.
Nu märkte jag dock; läs ej om du är känslig; att jag fick en tjock, vitgul flytning på pappret som gick att dra ut hur långt som helst. Även lite småhugg i magen. Äl på gång kanske? :)
Vill så gärna hoppas att det lyckas efter ett ma i maj och mf nu i augusti.
Vad tror ni om bilden? :)
Tjejer. Äl igår, nu räknar jag helt ärligt timmar tills jag kan testa.
Har testat positivt bim-6 en gång.
Jag har inget tålamooooood
Fördriva tiden lite? Haha vad för vagn har ni tjuvkikat på ? :)
Oj vad ni skriver flitigt! Försöker läsa ikapp och vill kommentera allas funderingar, men inser att det är omöjligt.. Såg att nån plussat, stort stort grattis!
Jag känner absolut ingenting, har bim den 3/9 så idag alltså en vecka kvar. Första försöket vi prövade, då mådde jag urk och mensen var nio dagar sen! Andra försöket hade jag sådana höga förhoppningar och jag ville verkligen vara gravid men mensen kom på utsatt tid! Den här gången känner jag absolut ingenting! Mådde illa häromdagen, men ja gick över så fort jag skrev om det här! Vet inte vad jag ska tro, hoppas gör jag, men ser inte så ljust ut...