• Zora

BIM September 2014

Pyret: Håller tummarna att det inte kommer mer blod. <3

• Zora
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 13:54:37 följande:
    Jag är i v. 7 nu enligt sista mensen. Men ÄL va ju lite senare än beräknat. Jag har bara tagit ett digitalt innan så jag vet ju inte. Men så länge jag inte störtblöder så försöker jag hålla modet uppe. Hoppet är det sista som överger en!
    Håller med föregående. Du borde räkna från Äl när du räknar hur långt gången du är och de digitala testerna räknar ju från Äl.

Om jag kollat på rätt diagram hade du Äl 10/10? Isåfall är du ganska precis 3 v efter Äl nu och då är det inte helt åt skogen om det visar 2-3 nu. Ägget fäster ju dessutom inte på Äl dagen, utan senare och det är väl inte förrän det fäst som Hcg börjar produceras?

Jag tror att du kommer få 3+ om du testar med morgonurin om några dagar (kanske redan imorgon) om det inte är MF på gång (vilket jag verkligen hoppas att det inte är)
  • Zora
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 21:49:06 följande:

Mf är ett faktum nu. Blöder så mycket och har fruktansvärt ont.

Jätteledsen för din/er skull Kram
  • Zora

Idag har jag gjort något som är mot mina principer.. Jag tog ett graviditetstest före Bim (Äl+11) Har ju hört om folk som får svaga plus på Äl+9 och allt vad det är och jag råkade ha ett RFSU test hemma och tänkte att om det är något borde jag iallafall se något svagt.

Med facit i hand kan jag säga att det var onödigt att ta eftersom det var helt sopblankt.. Hade lika gärna kunnat vänta in Bim på söndag och sparat pengar samt undvikit att någon tjänat pengar på min längtan...

Bara att invänta skitmensen och hoppas på 7:e försöket antar jag.

Det var första och sista gången jag tog ett test före Bim.

• Zora
    tillklaras skrev 2014-11-06 20:39:48 följande:

Åh, jag kan den där känslan..

Om det inte blir ett sent plus får du gärna hänga med mig till dec:) jag har Bim 1:a! <3.

Iom att det verkligen inte visade något alls och det känns ungefär som det brukar göra innan Bim så flög all förväntan och hopp iväg

Så ja, jag har en stark känsla av att jag kommer följa dig till dec..
  • Zora
    Malinbarre skrev 2014-11-07 18:12:28 följande:

Jaaaa!!!! :D åh vad det här känns bra!! (Dock ger jag inte mycket för billiga tester :/)

Grattis!!
  • Zora
    NILE90 skrev 2014-11-10 15:21:29 följande:

Hallå tjejer,
    Vill bara kika och höra hur det går för er? Är det någon som är mitt uppe i ÄL och myser på för fullt? :) Håller alla tummar för er

Det går dåligt.. Mens idag

Någon som vill uppdatera listan? Tror nästa Bim blir ca 10 dec.

10/12 Zora, 36 år, 2:a barnet, 7:e försöket
  • Zora
    Pyret 85 skrev 2014-11-13 19:48:18 följande:

Och oj vad det plussas i tråden. Någon kvar som inte plussat ännu??

Jag har inte heller plussat
  • Zora

Någon får gärna ändra mig också

10/12 Zora, 36 år, 2:a barnet, 7:e försöket

• Zora
    eagle87 skrev 2014-11-18 14:01:59 följande:

Om ja tar bort flytningar så flyttas äl.... php0Wcuuf52598.jpg

Jag skulle nog gissa på Äl fre 14:e.

Var ett tag sedan jag var inne här, men vi är mitt uppe i flytten och har ungefär tretusenåttahundratjugotolv kartonger vi borde packa upp.. Dessutom är vi utan fast internet i några veckor..

Iallafall närmar sig Äl med snigelsteg (typ en vecka kvar), men nu har dottern eget sovrum och vi får lite mer tid och möjlighet till mys, så nu hoppas jag verkligen på denna gång!
Svar på tråden BIM September 2014