BIM September 2014
Ännu kan du få plus, du har ju inte BIM förrän fredag. Själv vägrar jag test innan jag passerat BIM numera. Orkar inte se minus.
Ännu kan du få plus, du har ju inte BIM förrän fredag. Själv vägrar jag test innan jag passerat BIM numera. Orkar inte se minus.
Fick mens idag. Nytt bim 24/12:(
Ni andra som har berättat för er familj. Känner att ni har ett bra stöd av familjen? Min mamma och jag talade idag om att det inte funkade igen och att det går trögt. Då sa hon att jag kanske är i klimakteriet, även fast jag har berättat att mina prover såg bra ut. Blir så less känns som det inte finns någon förståelse och att hon tror att det är mitt fel att vi inte lyckas få barn. Hon vet att jag var livrädd att mina prover skulle vara dåliga pga min ålder.
Så nu är jag jätteledsen och besviken. Just nu känns det inte som jag vill tala med henne mer om att det här. Hon har inte lyssnat vad jag har sagt. Tur att jag har min man som är stöttande.
Är på äl+11 idag, på äl+9 fick jag ett långdraget hugg i livmodern följt av en liten ljusbrun flytning. Idag har mycket tryck, tyngd och drag i livmodern som påminner väldigt mycket om när jag var gravid sist. Börjar faktiskt hoppas lite grann, även fast jag inte vill hoppas eftersom jag kommer bli så besviken om mensen kommer på lördag..
Tack så mycket! <3 Hur går det för er? Har ni börjat försöka något igen?
Missade ditt inlägg. Såg det nu. Bra att du har stöd av din sambo och trådarna här. Jag tror att de som aldrig har haft problem att få barn kan aldrig förstå vad vi går igenom. Din kompis menade säkert inget illa utan ville peppa dig att det inte är så lång tid. Men vi som har svårt att få barn vet att är 18 månader är väldigt lång tid. Längtan är så stark och att ständigt leva med denna berg och dalbanan är jobbigt, att slitas mellan hopp och förtvivlan.
Måste säga att jag beundrar er alla här inne och tänk vad otroligt starka vi är som tar oss igenom det här och kämpar vidare. Stor kram till er alla och fortsätt att kämpa på, snart har vi alla vår bebis. <3
Negativt test precis, blöööh.. Fortfarande massa spänningar och tryck i livmodern, så det är väl säkert förberedelser inför en hejdundrande mens istället :(
Känns så jävla deprimerande att ett helt år har gått O ingen graviditet
Pyret - hur mår du?! Hänger du kvar här?
Lycka till FruA! Hoppas på julklapp!
Önskar såklart er andra lycka till oxå, hoppas det nya året för med sig ny kraft och fler bebisar
Tack så mycket!
Hur går det för er?
Jag hänger kvar. Är i v.39 nu och har haft mkt förvärkar de senaste veckorna. Idag är smärtan nästan olidlig så vi får väl se om förlossningen startar eller kroppen bara luras. Tackar som frågar <3 Hoppas ni mår bra allihop här inne. Och jag håller tummarna så hårt jag kan för er alla <3