• Lizzie09

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-10-20 11:45:34 följande:
    Det är lite tungt men jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden. Vi vet fortfarande inte hur det blir mellan oss. Vi behöver nog andrum båda två.

På lördagkväll när jag kom hem visade ältestet starkt positivt, söndag morgon något svagare och idag var strecket knappt synligt. Ägget släppte förmodligen igår med andra ord. Det är ju klart att hoppet finns kvar även om det blev som det blev i helgen och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kan fixa det här. Men man är ju rädd för pekpinnar om det är rätt att skaffa barn om man bråkat intensivt och (just nu) inte vet var man har varann.

Min bim blir förmodligen 31/10 men jag vill just nu inte vara med i någon bimlista då jag inte vet som sagt hur det här blir..

Kram på er alla, vilket stöd ni ger. Tack <3
    Jag håller tummar och tår för att det ska ordna sig mellan er och att allt löser sig. Ja precis, det kan vara bra att ha lite avstånd från varandra en stund för att se situationen från ett annat perspektiv och på så sätt finna en lösning och förhoppningsvis hitta tillbaka till varandra. Tänker på dig!

Kram!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-21 04:40:03 följande:

Så jag tog mitt digitala och lyckan är enorm!!! phpZODtpK55720.jpg

Härligt, grattis! :)
  • Lizzie09

Hej tjejer, nu är jag tillbaka! Jag har tagit mitt livs första ägglossningstest idag, mest för skojs skull egentligen då jag tydligt känner av mig ägglossning. Men den här omgången äter jag rosenrot som ju ska korta ner cykeln något (min är på 31 långa dagar nu) och jag har beräknad ägglossning på fredag. Trodde därför att testet skulle visa blankt idag, men det visar ett rätt tydligt streck. Vet att det måste vara lika strakt som kontrollstrecket för att vara positivt, men jag har ingen koll alls på detta och frågar nu er, kan det vara så att min ägglossning har blivit framflyttad av rosenroten eller kan det ta en vecka från ett sånt här streck till att bli ett helt positivt ÄL-test? Vad skulle man göra utan er?! :)

• Lizzie09
    NILE90 skrev 2014-10-29 15:59:17 följande:

Jag gjorde ju såklart ett test nu på eftermiddagen, och jag gravid! Såååå sjukt! phpv4v76595127.jpg

Stort grattis! :)
  • Lizzie09
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 05:57:48 följande:

Herregud....???? 17e gången gillt????

Grattis! :)
  • Lizzie09

Gokväll tjejer! Vet ni om man kan ha haft ägglossning även fast man inte fått teststrecket riktigt lika starkt som kontrollstrecket på testerna? Brukar märka när jag har ÄL, men är osäker denna månad. Tror det är ÄL-testerna som får mig att tvivla då de inte visat jättestarkt på ägglossningsdagen. Tycker att jag har känt av ÄL något, dock inte lika starkt som vanligt. Lite lagom förvirrad :)

• Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2014-11-01 20:51:13 följande:

Gokväll tjejer! Vet ni om man kan ha haft ägglossning även fast man inte fått teststrecket riktigt lika starkt som kontrollstrecket på testerna? Brukar märka när jag har ÄL, men är osäker denna månad. Tror det är ÄL-testerna som får mig att tvivla då de inte visat jättestarkt på ägglossningsdagen. Tycker att jag har känt av ÄL något, dock inte lika starkt som vanligt. Lite lagom förvirrad :)

Ingen som kan tänka sig veta? :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-11-03 09:44:58 följande:
    Ja du kan ha haft ägglossning men missat höjningen av LH med testerna.
    Tack SecretlyMe! Det är första gången jag använder ÄL-tester så jag har inte lärt mig hur det funkar än riktigt :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 12:48:02 följande:

Tror tyvärr det är kört, testet borde visa 3+ vid detta laget. Har börjat få ont i magen nu med. phpnvLwOa83334.jpg

Åh nej vad tråkigt :( Stor kram till dig!
Svar på tråden BIM September 2014