BIM September 2014
Välkomna alla nya :)
Välkomna alla nya :)
Suck. Inget positivt än. Tar jag dom smala stickorna blir de knappt nått synligt test streck alls och dessa blir såhär men inget mer.....
Fan, nu har jag hämtat ut mina tabletter och löst lite om dom på nätet och jag känner mig så osäker till att ta dom nu efter allt negativt man läst :(
Ni som är runt äl nu hur mår ni?
Jag fick positivt äl test igår på dag 12, idag efter vi myst så fick ja en liten blödning som likna en nidblödning, någon son fått liten blödning i samband med ägglossning?
Den här månaden fick vi till det båda dagarna med glad gubbe.
Testade mig måndag morgon, glad gubbe, testade mig måndag kväll, glad gubbe och testade mig tisdag morgon, glad gubbe. Testade mig tisdag kväll, tom ring. Samt nu onsdag morgon.
Hoppas att det tar sig.
Misstänker att jag fått UVI igen..suck..jäkla elände att det alltid ska vara något!
Åh nej... Vår yngsta var ledsen igårkväll och hade ont i magen. Det blev alltså inget där vår del. :( :(
Är det lönt att greja ikväll?
Nu har brösten börjat ömma, än så länge är det mest i det högra bröstet som det känns. Är på ÄL+7 idag och såhär sent brukar det inte kännas. Det är snarare så att det brukar börja avta vid den här tiden.
Molvärk har jag där nere om jag sitter ner. Inte alls lika stark som mensvärk men absolut inte lustig känsla.
Flytningar som inte vill "rinna till" har jag också. Gick från pendeln till jobbet och kände hur jordens flytning, kändes som mens brukar kännas, rann till. Kommer till jobbet och det är alldeles torrt där nere i trosan.