-
För 30 min sen fick jag ett litet illamående, kan bero på hungerskänsla (inbillar mig det i alla fall) och blodsmak i munnen (inbillar mig att det beror på känsligt tandkött eller något sånt).Bebben84 skrev 2014-08-28 09:18:11 följande:Håller tummar och tår för dig!! :)
-
Måste bara få säga det till alla, men vi blev precis husägare!
Alla tummar och tår hålls nu för att vi ska få spendera vår första sommar i vårat hus tillsammans med en liten en nästa år.
-
Det är en helt sjuk känsla. Vi har letat och letat i över ett år och tjafsat om alla möjliga hus och tillslut så hittar vi ett som båda vill ha, och så får vi det. Så sjukt.Bebben84 skrev 2014-08-28 11:28:16 följande:Åååhhh stort grattis!!! Vilken härlig känsla! Minns hur lyckliga vi var efter att ha vunnit budgivningen på vårt hus för snart ett år sedan! Hoppas ni snart får inreda ett bebisrum <3
Huset har 4 sovrum så det finns många bebisrum att välja mellan ;D -
Under min ÄL förra veckan (ons) så körde vi sön, tis, ons, tors, lör, sön. :) Känns bara tokigt att inte köra varje dag när man har ÄL, för min del. Vi tänkte ju köra varannan dag men det kändes som att vi på så vis skulle "missa" ÄL.Bebben84 skrev 2014-08-28 15:11:44 följande:Jo men det gör du rätt i :)
Jag är kluven om vi ska köra varje dag eller varannan dag :S -
Bebben84 skrev 2014-08-28 15:47:43 följande:
Måste säga att bisolvonkuren har hjälpt! :) Har väldans mycket mer flytningar denna månad runt ÄL :)
Vad kul att den hjälper för dig också!
Nu de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket flytningar, minns jag inte helt fel så brukar den här perioden mellan ÄL och BIM vara en torr period för mig. Undrar om bisolvonet fortfarande sitter i?
-
Bebben84 skrev 2014-08-28 15:47:43 följande:
Måste säga att bisolvonkuren har hjälpt! :) Har väldans mycket mer flytningar denna månad runt ÄL :)
Vad kul att den hjälper för dig också!
Nu de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket flytningar, minns jag inte helt fel så brukar den här perioden mellan ÄL och BIM vara en torr period för mig. Undrar om bisolvonet fortfarande sitter i?
-
Vi får väl se ;) Jag har disciplin nog att vänta till nästa helg innan något test tas.Bebben84 skrev 2014-08-28 16:08:29 följande:Den borde inte sitta i fortfarande för dig. Kan vara annat som påverkar det ;)
-
Glädje skrev 2014-08-28 20:44:14 följande:Ja jag försökte men det är för tunnt, så jag får vänta o ta ett nytt test i helgen om det blivit starkare, är nog för tidigt egentligen, Apotekets står 25mlu på så borde synas om några dagar isf om det dubblas... Men jag har fått helt blanka neg förr, och detta är inte helt blankt. Så det blev ett kanske :P
Vill absolut inte vara den som är den, men jag har sett en massa som fått falska positiva på Apotekets egna tester. Men jag hoppas såklart att ditt positiva stämmer ! :) -
Glädje skrev 2014-08-28 21:15:57 följande:Jasså? Alltså menar du Apotekets "Preg" eller "Apotekets graviditetstest" för detta va ett nytt märke jag inte sett förr Vore väl så typiskt om de va så! x(
Apotekets Preg har jag bara hört dåligt om. Hoppas de här nya fungerar korrekt! :) -
Stokke skrev 2014-08-28 21:41:32 följande:Hej tjejer ! Idag har jag varit på after work, hade ingen ordentlig anledning till att inte dricka, så jag sippade på mitt glas med vitt vin i 4 timmar ! Jag tänkte att ett ynka glas kan inte sabba något, snälla ! Ge mig styrka ! Jag hade sådan ägglissning dag 14 och 15 kunde knappt sitta på stolen på jobbet. Sexet gjorde ofantligt ont. Vi fick till det på dag 7 dag 11 dag 14 dag 15 och dag 17. Hade hög fertilitet enligt min monitor i morse ! Vad tror ni? Är det för lite? Glad gubbe på CB monitor dag 14 och 15.
Jag resonerar som så att jag dricker alkohol fram tills jag får ett plus. Nu är det ju verkligen inga mängder utan igår drack jag ett glas champagne för att fira att vi köpt hus, idag ska vi ut och äta och då ska jag dricka en mojito. Har BIM på onsdag. :) Ert sexande kan nog räcka men det skadar ju inte att fortsätta lite till från dag 17 eftersom du fick glad gubbe dag 14 och 15.