BIM September 2014
Nämen, vad kul! Var i Västernorrland håller du till? :) Här är det Sundsvall som gäller :)
Ja eller hur! Hade man haft ett datum hade man inte behövt engagera sig så mentalt längre ;)
Nämen, vad kul! Var i Västernorrland håller du till? :) Här är det Sundsvall som gäller :)
Ja eller hur! Hade man haft ett datum hade man inte behövt engagera sig så mentalt längre ;)
Vet var Ö-vik ligger :) Men aldrig varit dit dock. Har aldrig varit mer norrut än Sundsvall haha!
Jag var i början oxå väldigt noga med att inte out'a mig här när jag blev medlem. Men under fyra år har jag inte stött på en enda som jag kan tänkas känna faktiskt :p
Vad mysigt med RUL! Känns det spännande? :)
Jag hade moderkakan i framvägg när jag väntade sonen och kände sparkar i v.17.
Jag känner mig för övrigt mycket mer avslappnad denna månaden. Har dessutom slutat tempa då det var ett rejält stressmoment för mig.
Detta med äl tester förresten. Jag vet att de ska vara starkare lr lika starkt som kontroll strecket när de är pos. När det är pos så släpper ägget 24-36 timmar efteråt.
Men, är de pos ända tills ägget släppt?
Vi säger att ägget släpper om 4 timmar...får jag pos på stickan då ändå?
Alltså äntligen! Op över och nästa Bim blir ca 21:a feb:)
Det var en sjukt jobbig tid dessa två månader. Tre dagar innan op, som var i torsdags, plussade jag högst oväntat, för att sen få mf två dagar senare. Op dagen efter, och de hittade... Skalpelektroden som hade fästs på vår sons huvud vid förlossningen i dec förra året. Han gick ju bort efter tre dagar pga moderkaksavlossning och syrebristen av detta. Detta objekt, som de glömt inuti min livmoder, är 1dm långt och ca 1cm omkrets:/. Och det har jag gått med i ett år.. Herregud.
Nu tar vi ett djupt andetag och hoppas på 2015, för 2014 var inte kul alls.
Hur mår alla här inne? Reggi? SecretlyMe?SRMmamna87? Nostalgity? Eagle87?
<3
Och jag är ju som sagt alltid här och lurar också. Heja, heja!
Jag tycker ni e riktiga kämpar som orkar kämpa vidare månad efter månad!! Å en vacker dag kommer ni få erat plus! Läser här varje dag å hejjar på era ägg å spermier :) tror nog att vi alla med komplikationer vill vara "dom andra" som "slipper" kämpa. Utan blir gravida å sen vips v 40 å har en levande bebis vid sin sida.
Igår gick vi över till v 23+0!!! Conrad anses nu va ett livsdugligt foster!! Efter många panikattacker många tankar på liv å död, å meningen med allt plus personalbyte lyckades ja ta min första kortison spruta. :) idag ska vi på UL å sen en spruta kortison till.
Va med i en maj-juni tråd innan på facebook.. Å tänkte att där är vi å stöttar varandra å ger råd osv.. Tycker detta är en jätte jobbig period i mitt liv å ville ventilera mig lite.. Men igår när ja ventilerade mina känslor ang kortisonsprutan(kunde varit vilken spruta som helst, är extremt nålrädd) å en väldigt barsk å otrevlig läkare som fick mig att må ännu sämre(såg inte någon framtid med Conrad utan såg bara död), så skulle ja ta mig i kragen, sluta klaga å bara ta den. För ja skulle ju tänka på mitt barns bästa å inte på mig själv. Dom påhoppen ja fick(inte bara av en utan flera) va som en kniv i hjärtat. Var de fel av mig att få panikattacker(som man inte kan styra över) pga rädsla för sprutan? Å va de fel å ventilera hur ja uppfattade läkaren? Ja ja klagade å gnällde om lite allt möjligt sedan ja blev inlagd men livet som sängliggandes på sjukhus är jobbigt.
Förlåt att ja kräkt av mig av min graviditet.. Hoppas ni är lite mer förstående.
Men ni ska veta att ja tänker på er!
Kom på att det kanske bara är jag som är med i den här gruppen också. Tänkte lite fel. De andra kan ju ha haft andra BIM-trådar.
Nu vill jag bara förtydliga att jag inte sa något alls till Carolin på Facebook. Det enda jag försökt med är att göra lite damage control och förhoppningsvis se att hon kommer tillbaka. Det finns enormt mycket stöd att få, och nu vet vi ju alla att man inte får säga något annat så ingen kommer göra det igen. Eftersom vi har två mammor vars barn redan är fött så tänkte jag att de kan vara bra att prata med. Men det är så klart upp till dig, Carolin.
Gällande det ni pratar om att ta bort vi som plussat, så gör det. Vi som fortfarande hänger här gör det inte för vår egna skull och behöver inte se våra namn i en lista. Vi är bara här för att följa er.