Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Din kommentar gjorde mig löjligt glad, tack.. <3

FiiaN skrev 2014-08-25 20:23:58 följande:

Tror alla håller tummarna för att det är en liten bebis som tillverkas där inne :)

• SecretlyMe

Ja, precis. Låt oss börja med steg ett ;)

NILE90 skrev 2014-08-25 21:01:28 följande:

Min bästa vän körde med den lögnen en midsommar. Haha. Får köra med att jag varit ute och festat med jobbet dagen innan och är/var ruskigt bakfull och vill inte ens smutta på en droppe alkohol. Nej men vi får se, steg 1 är ju att bli gravid först och främst.

• SecretlyMe

Min karl vet inte om när jag testar. Jag har en perfekt överraskning att tala om det på om det skulle vara positivt :)

Men när det är negativt talar jag om. Testar däremot inte när han är hemma då han tycker det är "slöseri med pengar att testa före Bim".

Äl +7 idag. Har börjat få mycket flytningar. Men tempen har sjunkit rejält så tror inte det gick denna gång..

• SecretlyMe

Och det kom inte från killen heller? Annars tror jag inte det är någon fara, kanske en mellanblödning som de andra sa :)

Fia90 skrev 2014-08-26 17:47:16 följande:

Alltså nu vet jag varken ut eller in längre tjejer.

Den 12-17 hade jag första mensen efter pillerstopp. Beräknade därmed ägglossning till nu i dagarna, typ 22-26 beroende på cykel (har ingen aning då jag ätit cerazette i 4 år utan ägglossning) med ren genomsnittsberäkning.

Så igår kväll hade jag och sambon mys, som vanligt och efteråt upptäcker vi att det är blod överallt. Börjar i princip tjuta rakt ut eftersom jag tror att det är mens IGEN och att kroppen ballat ur totalt och inte alls tänker ha ägglossning på typ hundra år.

Dock när jag torkat och tvättat och haft mig så har det inte kommit en droppe sedan dess. Och ingen förvarning heller innan igår kväll före myset. Bara blödning just efter sexet. Vad hääändeeeer?

• SecretlyMe

Lite råd, snälla: jag är på äl +8 imorgon, bim -4/5. Vågar jag ta ett tidigt test imorgonbitti..?

• SecretlyMe

Jag fick ett test gratis när jag beställde ältester så jag är lite nyfiken ^^

Eme91 skrev 2014-08-26 20:13:46 följande:

Secretlyme, vi har bim samtidigt, jag tänkte testa på lördag men skriv gärna om du testar dig men känns som att man slösar pengar på tester bara... Men jag är liksom du , väldigt sugen på att testa

• SecretlyMe

Står i val och kval..

Bebben84 skrev 2014-08-26 20:17:11 följande:

Dom flesta testerna säger att man kan börja testa från BIM -4 men dom blir ju självklart säkrare ju längre man väntar. Men väldigt många har plussar på BIM-4 :)

• SecretlyMe

Kör på test imorgonbitti, fick medhåll från karln oxå ^^ det är tidigt men då vet jag ju lite iallafall att mina "symtom" inte beror på en graviditet.. Första gången som karln oxå är ivrig till att veta! :D

• SecretlyMe

Är lite nervös faktiskt! Ligger med "mensvärk" nu, jag hoppas det är positivt.. I övrigt försvann mitt 5 dagars illamående efter middagen ikväll, har istället huvudvärk och är supertrött nu. Tack för tummarna, vi hörs imorgonbitti :)

Vilka är dina symtom nu so far? Kram

NILE90 skrev 2014-08-26 21:12:26 följande:

Såååå spännande!! Håller alla tummar och tår. Jag tänkte eventuellt testa på söndag, beror på om mina symptom håller i sig eller inte. :P

Svar på tråden BIM September 2014