• Pyret 85

BIM September 2014

JOLI skrev 2015-07-09 10:51:01 följande:

Håller tummarna för er alla! Jag har inte varit inne på evigheter, så kanske inte så många som minns mig. Men jag får från och med nu kliva ur alla "vänta plus-grupper". Efter läkarbesök hit och dit, är det nu konstaterat att vi inte kan få barn, varken naturligt eller med hjälp av läkare. Jag skänker all min önskan om ett eget barn vidare till er, nu ligger min enda önskan i att alla ni andra kämpar ska lyckas och att slippa detta helvetet vi genomgår. <3

Finner inga ord! Skickar en stor styrkekram <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-07-06 12:04:50 följande:

Idag fick jag äntligen ett negativt graviditetstest, 1 månad och 5 dagar efter cytotec. Det har varit en väldigt tuff och jobbig månad, och det är fortfarande jobbigt, men det är skönt att graviditeten inte har några spår kvar i kroppen längre. Nu börjar vi om på ny kula. Bryr mig dock inte alls om att leta efter min ÄL, orkar helt enkelt inte. Nu hoppas vi att det inte dröjer allt för länge innan vi får ett plus igen..

Hoppas det går snabbt för er nu <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-07-16 11:51:14 följande:

Ja ni vet ju att det är självaste Mission Impossible att ta kort på ett graviditetstest, men här har vi dagens iallafall. Jag vågar inte få upp några förhoppningar alls, så jag gissar på spök! phpn9fJhg06201.jpg

Jag ser! Hoppas det blir starkare <3
  • Pyret 85

Jag håller mina tummar så hårt för alla här som ännu inte fått sina plus. <3

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-08-18 17:57:30 följande:

Nu är det positivt va? :)

Det ser positivt ut. Bara att köra på
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-08-19 10:06:23 följande:
    Det blev till och med Ännu starkare vid 20:00 igår, så nu är det ingen tvekan om äl här :) Nu blir det långa dagar fram till bim, haha. Men åker utomlands på tisdag och är borta en vecka så då kommer nog dagarna rulla på lite iallafall!
    Ja väntan mellan ÄL och bim är dryg men upplevde ändå att tiden mellan mens och ÄL var drygare. Jasså ni med, vart? vi åker till rom på tisdag. Och på lördag blir jag fru. Tiden går sjukt snabbt nu.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-08-20 10:31:15 följande:
    Ja det är sant, mellan ÄL och BIM finns det iallafall en förväntan och spänning jämfört med mellan mens och ÄL som är dötrist :)
    Vi åker till Bulgarien, ska bli såå härligt! Ååh det låter helt underbart, både resan och bröllopet! Stort grattis i förskott, och hoppas du får både en fantastisk resa och ett fantastiskt bröllop! :)
    Tack! Ja mkt som ska förberedas bara men vi ska nog kunna njuta av dagen när den väl kommer.
    Bulgarien är fint. Var dock 7 år sen vi var där nu. Hoppas ni får en härlig resa och se till att slappna av och bara njuta av varandra.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-08-20 10:32:15 följande:

Nu är ägglossningen över och jag tycker vi har prickat in den väldigt bra den här gången, så nu håller vi tummarna stenhårt att det blir ett plus under utlandssemestern!
    Hur ligger ni andra till? :)

håller tummarna för ett stort fint plus!
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-08-22 10:14:28 följande:

Stort grattis pyret. Hoppas att du får ett underbart bröllop och bröllopsresa <3

tack!

Dagen var underbar.
Svar på tråden BIM September 2014