Inlägg från: Gummsan
|
-
-
-
Ja de roliga är att Stickan ska va känsligare. Och tyckte jag såg på den innan men ubersvagtVioloLaviose skrev 2014-10-15 08:07:08 följande:
Gummsan jag ser på cb men inte den smala
Stickan
-
Grattis! Har också haft därifrån och svaga men de kom aldrig på bild. Tror absolut ditt är äkta.Paulas mamma skrev 2014-10-15 08:03:38 följande:
En till
-
Man får vara avundsjuk och känna sorgen när andra plussar! Vet själv känslan <3SecretlyMe skrev 2014-10-15 18:33:43 följande:Hänger här mest hela tiden men har inget att tillföra just nu för då säger folk bara att man är avundsjuk och är bitter ^^ Hoppas det går bra för dig :)
Tog 11månader här. Men jag skulle inte ta åt mig. Klart man är glad för andra samtidigt som det känns skit att man själv inte får det där pluset. Kram. -
Hur länge har ni försökt? Hur lång cykel har du? Har ni testat bisolvon?SecretlyMe skrev 2014-10-15 18:45:53 följande:Klart man får vara avundsjuk och bitter, men jag vill inte vara en anledning till att stämningen dras ner här inne. Jag blir så glad att se er plussa, speciellt för dig nu när jag sett dig kämpa riktigt mycket. Men känns jobbigt nu för min egen del då jag är konstant rädd att det ska bara fel på nån utav oss. Kram på dig
-
Oj ja de va länge. Fy för den väntan och jag tyckte min va lång. Även vår första gemensamma på 42mån men inget jämförts med dig. <3SecretlyMe skrev 2014-10-15 19:43:34 följande:Vi har haft oskyddat sex i 7år, är på vårat 6e riktiga försök. Har en cykel på mellan 28-30, oftast 28 :) Tänkte inte testa några metoder mer än att vi slutat röka, dragit ner på alkohol, äter mer hälsosamt plus att jag tränar regelbundet nu igen sen augusti.
Kan du inte få testa Pergotime då? -
Ja de kan faktiskt va de som påverkar. Tvinga i han zink istSecretlyMe skrev 2014-10-15 20:31:01 följande:Tack för omtanken :)
Nej nej, jag har ägglossning och den är regelbunden ^^ Jag har varit gravid förr, ett mf och en abort. Felet ligger väl egentligen inte hos mig, rädslan ligger nog mer i att det ska vara fel på honom. Jag är rädd att hans "drickande" har en negativ inverkan både då och nu. Han är lite av en "livsnjutare"; en öl här och där, på AW eller till maten. Har bett honom dra ner på det nu och jag hoppas det inte tar alltför lång tid innan spermierna "piggnar till". -
Ja de tror jag. Skönt att ni kan prata om detSecretlyMe skrev 2014-10-15 21:36:52 följande:Tänker inte tvinga ;) Men jag har pratat lite mer ingående om graviditet, vitaminer, bra mat, metoder osv än förr. Jag blir så glatt överraskad varje gång han med glädje är villig att prova olika grejer. Funkar det inte nu ska han få en burk Mitt Val Man (visst heter de så?) :)
-
Grattis!!Mla skrev 2014-10-17 10:09:52 följande:
Lycklig!