Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM September 2014

tillklaras skrev 2014-09-14 17:25:35 följande:

Tack, ja-ja och nej. Första,vår dotter som nu är 2,5 år tog 1,5 år att bli till. Andra, vår son, tog bara tre månader. Han dog tyvärr ett par dagar efter födseln(dec förra året)Allt ser bra ut enligt läkare, jag tror det är sorg som kanske gör att det tar tid. Samma fina man:)

Fsh och amh. Jag ska kolla detta! Tusen tack<3

• Det vackraste

Tillklaras: då ledsen att ni miste er son.

Ok men då är det kanske "normalt" att det kan ta några månader.

• Det vackraste
    mf?
    flugsvampis skrev 2014-09-16 07:23:32 följande:

Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.

• Det vackraste
    sina86 skrev 2014-09-16 09:34:17 följande:

Tack :D Fast jag vågar inte riktigt tro det. Efter 1,5 år... måste köpa flera test.

Grattis! :)

Har ni kört på som vanligt själva i 1,5 år eller fått nån beh?
  • Det vackraste

Jag ser! Hur länge sen äl? Tror det där är ett pos test hörru! :)

vonlarsson skrev 2014-09-16 12:23:35 följande:

Tog ett till test imorse, för jag är så less på negativa tester och utebliven mens. Jag tycker mig se ett svaaaagt streck, vilket jag inte gjort förut. Ser ni?

Om det är ett streck är det ju väldigt svagt för bim+6-7, så vet inte vad jag ska tro om det nu är ett svagt. :(

• Det vackraste
    vonlarsson skrev 2014-09-16 12:45:16 följande:

Åh vad kul att du också ser! Blir knäpp på att inbilla mig och idag tyckte jag det var mer än inbillning. :)

Jag fick positivt på ÄL-test 25 och 26 augusti (dag 14 och 15 i cykel), sedan testade jag inget mer. Det är första påriktigt-försöket och testade bara med tester för att se när i min (annars väldigt regelbundna) cykel jag får positivt.

Vad ska jag tro? För länge sedan ÄL för att det svaga ev. pluset kommer bli bebis?

Eller är det möjligt att få första svaga pluset så sent?

21 dgr sedan äl då idag :)

Ingen aning om det kan gå bra men ett ljusrosa strecl syns ju iaf
  • Det vackraste

Läste idag att ägget börjar implantera 6-12 dgr efter äl, så visst kan det vara helt neg före det trots graviditet. :)

• Det vackraste

Säger samma :D Aldrig lyckats få mer än ett väääldigt svagt streck/skugga förrän bim-4 / äl+11 och inte kunnat vara säker förrän dagen efter. Grattis iaf!

Beth1 skrev 2014-09-16 15:53:18 följande:

Ser väldigt positivt ut GRATTIS! Men redan på -6? När hade du äl då?

• Det vackraste
    Trodde verkligen det var något för dig. Så himla trist det är. ...
    Vickylee skrev 2014-09-17 08:01:31 följande:

Inatt kom mensen så jag tackar för mig :( tar en paus ett tag från FL. Lycka till ni andra!

• Det vackraste

Så ledsamt villbildafamilj :(

Har varit i din situation en gång.

Har ni bokat fertutr? Kan vara skönt att göra det och få kolla båda.

Håller tummarna för att denna cykel är er tur att få plus!!

Svar på tråden BIM September 2014