BIM September 2014
Imorgon är det dags för läkarbesök för att utreda missfallen. Är nervös som tusan.
Imorgon är det dags för läkarbesök för att utreda missfallen. Är nervös som tusan.
Ja alltså dom har nog missförstått mig helt när jag ringde. De enda som gjordes var ett vul och där konstaterades att allt såg bra ut. Hon kunde bara se en tjockare slemhinna men inget annat för det är för tidigt. Ska dit igen om ca 3 veckor för ett nytt vul. Hon sa att om denna grav slutar i mf så ska vi vänta 3-6 månader innan vi försöker igen för att kroppen ska få återhämta sig. och så sa hon att jag ska käka folsyra och vitamin B12 under tiden då för att göra slemhinnan så bra som möjligt. Fast slutar denna grav i mf så söker jag mig till en annan vårdinstans för ordentlig utredning.
Nu ska jag njuta av graviditeten och släppa all oro.
Behöver lite råd. Min läkare i England rekommenderar sex varannan dag för optimal chans. Vi har tidigare kört varje dag vid äl. Men denna cykel har vi kört dag 8,10,12,13,15. Är på Dag 15 idag O fick smiley. Skulle ni köra imorn lr vänta till dag 17?
En till fråga. Upplever ni att sperman typ rinner ut efter sex?
Ok... Blir så nojjig när de rinner ut.., blev bara förvirrad för vi har alltid kört fler dagar i rad vid äl. Men nu rekommenderade läkaren varannan så ville ha lite råd. Tycker de känns säkrare med varje men får se om min man vill/orkar
Är på bim-5 eller -4 är inte riktigt säker. Och tog ett test kan någon hjälpa mig är det spökstreck det kom fram efter ca 3 min.
Önskar er alla en trevlig helg! Själv har jag fått halsfluss så denna helgen kunde ju börjat bättre.
Nu är äl över för denna gång. Kändes bra inget påtvingat sex. Har en bra känsla hoppas den stämmer.
Så jäkla glad just nu att tårarna rinner
Gud vad svårt det varit att ta sig upp efter den senaste mensen. Deppar dagarna och ångestladdningarna har varit flera. Kommentarer och situationer kring barnskaffande överallt. Försök 12. Månaden för morsdag. Känns tungt och jobbigt just nu kring vår ofrivilliga barnlöshet.