BIM September 2014
Härligt Pyret :) Nu håller vi tummarna för att det stannar. Skickar massa kramar till dig <3
Härligt Pyret :) Nu håller vi tummarna för att det stannar. Skickar massa kramar till dig <3
Pyret: vilken fin stegring. Håller tummarna nu att allt går bra.
Fick provsvaret i måndags och lungröntgen såg bra ut :) Men får inte försöka bli gravid på 6 månader och måste ta blodprov en gång i månaden fram till dess för att se så inte tumören kommer tillbaka. Vill ju bara försöka så snart som möjligt. Känner mig mentalt redo nu. Har mått jättedåligt en lång period men mår mycket bättre nu. Får se hur vi länge vi väntar eftersom vi fått olika besked av olika doktorer. Känner mig hoppfull inför framtiden <3
Iiih! Har precis bokat bröllopsresan <3 Kommer vara i v. 22 när vi åker (om allt går som det ska). Ska bli härligt att komma iväg ett par dagar.
Tack pyret! Ni har mycket att se fram emot i sommar, vad roligt. Vi gifte oss för två somrar sedan och det var en helt underbar dag och bröllopsresa. Vart ska ni åka?
Vi åkte till Nice och Italienska rivieran. Underbar natur,mat och sällskap ;)
Mötte en arbetskollega från en annan avdelning på mataffären idag. Har tidigare jobbat där, men valt att inte göra det just nu och förmodligen inte framåt heller. Han undrade varför och jag svarade att jag kände mig osäker med den gruppen som är där just nu (jobbar med SiS ungdomar) då de kastat tallrikar och sparkat personal i magen. Och så kommer den.... frågan från kollegan... "Är det något på gång där inne eller?). Ridå. Vet inte riktigt vad jag fick fram för svar. Något om inte just nu men att det ligger väl rätt i tiden. Min man var i en annan del av affären och när han kom frågade han vad som hänt. Han sa att jag var helt rödflammig i ansiktet vilket jag ALDRIG blir. Frågade och han hade aldrig sett mig sån innan, vi har varit tillsammans i 8,5 år. Det gjorde SÅ JÄVLA ONT.
Eagle87 jag drömde i natt att du skrev här att du plussat
Imorgon är det dags för mammografin, usch vad nervös jag är redan.. Tänk om det skulle vara cancer och så har jag precis blivit gravid. Hur gör man då? Vad händer då? Många tankar far runt i huvudet ikväll. Ska försöka på att fokusera på att ta en sak i taget och inte tänka det värsta. Men det är svårt..
Nu är undersökningen klar, fy fan vad skönt. Det blev ultraljud istället för mammografi eftersom jag är så ung, så det var jäkligt skönt eftersom tuttarna är så galet ömma nu. Men läkaren hittade ingenting, allt såg fint ut! Kan inte sätta ord på hur sjukt lättad jag är! Hade dock värdens surgubbe som läkare och som i stort sett dumförklarade mig, men han skiter jag i nu!