• Pyret 85

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2015-04-18 07:49:37 följande:
    Åh grattis! Hoppas hoppas att den lille stannar där den är nu! :) <3
    Det hoppas jag med. Nu är det fan vår tur Lizzie!!! Såg att vi har BF nästan samtidigt.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-18 07:49:37 följande:
    Åh grattis! Hoppas hoppas att den lille stannar där den är nu! :) <3
    Och TACK <3
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2015-04-18 08:10:03 följande:

Mensen kom med buller och bång nu på morgonen.

Åh så typiskt! kram <3
  • Pyret 85

Tack rara söta ni! <3
    Ja vi får väl helt enkelt se om det är dags för oss nu men det hoppas jag verkligen

Lizzie: Ja det ska bli kul att följas åt. Hur mår du? några symptom?

• Pyret 85
    carolinheiner skrev 2015-04-18 10:04:52 följande:

Måste bara visa.. Hoppas de e okey.. Conrad v 3(29+0)1280g vs Conrad v 7(33+0) 2330g. Stor skillnad.. Här nöter vi på dagarna.. Växer å växer :)

åh vad stor han blivit lille Conrad <3 Och så söt!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-18 10:09:14 följande:
    Ja jag har flera symtom :) Onda bröst och bröstvårtor (ska bli jättekul på mammografin på tisdag, eeheh..), mycket känsla i livmodern med spänningar, tyngd, tryck och drag, stundvis illamående, kissnödig jämt, större bröst, svullen om magen, är väldigt varm och svettig och har mörkare vårtgårdar. Trodde inte ens att man kunde ha så här många symtom så tidigt, haha! Har du några symtom? :)
    Ländryggen är ett av mina största symptom. Haft sjukt ont i den nu 3 av 4 (med denna inräknad) graviditeter. Molvärk har jag haft och denna gången har det liksom som du skriver dragit i livmodern. Svårt att beskriva. Yrsel och yttepyttelite illamående emellanåt, mest när jag är hungrig. Ömma bröst men det har jag alltid mellan ÄL och BIM så inget konstigt med det.

Åh vad jag håller tummarna för att allt ser bra ut för dig på mammografin <3
  • Pyret 85

Blev en fin ökning på gravtestet sen igår. Översta igår och understa från idag. Fortfarande helt förvånad att det tog sig så snabbt denna gången. Och att min kropp har uppfört sig normalt efter mf. De andra gångerna har det tagit en månad innan jag ens fått ÄL. Nu blev jag gravid på nytt innan det gått en månad.

Svar på tråden BIM September 2014