• Pyret 85

BIM September 2014

Liiinis skrev 2014-09-07 22:17:42 följande:
    Jag fick också pos på äl-test på just dag 27 förra månaden när jag hade haft mf innan. Lycka till nu! :)
    Tack
  • Pyret 85
    Malinbarre skrev 2014-09-08 00:25:03 följande:

Så var jag tillbaka i en BIM-lista :( hade för bto veckor sen mitt 2a missfall i rad senaste halvåret. Första i vecka 10 och denna gång i vecka 8, efter att ha sett en liren bebis och ett hjärta slå :( usch! När är det vår tur?? Just nu väntar jag iallafall på att ägglossningen ska komma igång. Förra missfallet väntade jag på ägglossningen i två månader. Hoppas att den kommer igång fortare denna gång. Kör med clearblue äl-test med dubbel, har kommit så långt iallafall natt äl-testet visar en blinkande gubbe. HCG är tillbaka på normal icke-gravid nivå iallafall, skönt! Så nya tag! Lycka till alla!!!

Beklagar sänder över en stor styrkekram
  • Pyret 85
    LGB87 skrev 2014-09-08 07:09:35 följande:

Testade imorse, ett svagt streck - men visst är det ett streck?

absolut är det ett streck! Grattis!!
  • Pyret 85
    Beth1 skrev 2014-09-08 06:51:44 följande:
    Grattis!! Gud va kul.

Det ger mig lite hopp också som är på dag 21 eller nåt idag med ingen som helst stegring på testerna.
    Ja ge inte upp. ÄL kommer nog för dig också ska du se
  • Pyret 85
    Carerra skrev 2014-09-08 07:27:12 följande:

Här är en till som håller på att bli knäpp av att vänta på ägglossning. Är på dag 23 och CB monitor visar låg fertilitet morgon efter morgon. Första riktiga mensen efter p-piller stopp kom efter 36 dagar men väntan nu ser ut att bli längre... Suck :(

ja man kan bli riktigt knäpp emellanåt. Hoppas din ÄL kommer snart! kram
  • Pyret 85
    Malinbarre skrev 2014-09-08 11:39:06 följande:
    Tack fina du och en stor kram till dig med! Och vad skönt att din ägglossning äntligen kom! Jag håller mina tummar och tår för dig! <3 det är fan våran tur!
    Tack! Ja men hopped verkligeb September är vår månad.
  • Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-09-08 11:07:10 följande:

Jag ser ett jäääääääääättesvagt streck, kom efter ett psr minuter.

Kan vara ett spök men vi får se. Testar imorgon igen :)

Åh vad spännande <3 ta ett digitalt vetja!
Svar på tråden BIM September 2014