carolinheiner skrev 2015-02-05 19:50:06 följande:
De ja vill ha ut av att skriva är att få ur mig tankar å känslor. När ja är där nere i hålet så blir ja apatisk å stänger ner runt omkring mig å vill bara skriva av mig.. Ibland snubblar man över någon som kanske har varit med om samma eller som i detta fallet förlorat ett barn å VET vad man går igenom å kan kanske ge råd om hur man ska klara av att överleva. Eller bara en känsla av att man vet att här kan ja skriva när ja vill å folk stöttar mig.. Om de e bara en liten mening som kramar om.. Eller <3.. Ja blir hörd. Ibland tänker man inte normalt när man hamnar i en stress period som är som en berg och dalbana.. Å då kanske de e de ända som behövs. Ett snällt ord..
Det är helt förståligt att du vill skriva av dig och få ut det du känner, Jag personligen kan inte förstå vad det är som du går igenom, det som man själv har gått igenom känns så smått jämfört med vad du går igenom. Vet inte riktigt vad man ska säga då det finns inget som kan trösta en sån här situation. Men jag hejar, hoppas och ber för er att det ska gå bra. Du är enormt stark kom ihåg det.
Jag förlorade min tvilling när vi var små (mitt enda syskon) och det tog såklart jätte hårt på mina föräldrar, men mamma jobbade med sina känslor, och gjorde sin C-uppsats om det och hon kan idag se att hon är starkare idag än vad hon var då. Men tyvärr så stängde min pappa in sig och han har aldrig pratat om det ordentligt (även fast att de gick hos psykolog) så försök att få ur dig allt som bara går, om du inte vill/kan få ut det ur munnen, skriv av dig istället? allt är bättre än inget, och vi finns här när du behöver oss.
kram<3