BIM September 2014
www.familjeliv.se/forum/thread/11445097-guidebok-och-lexikon-till-tempmetoden-med-fertilityfriend
Stor kram till er som har det kämpigt och ett stort grattis till alla som plussat!
Själv känns väntan lång till helgen 11-12 okt och jag hoppas så att detta 4:e försök ska ha gett resultat!
Ja känner precis likadant. Orkar bara inte mer. Tar upp så jävla mycket tid att tänka på de, o kan aldrig vara 100% lycklig för de ngt så stort som fattas . O de läskigaste e väntan. Tänk om de aldrig händer eller tänk om de inte händer förräns om typ flera år. Jag vill ju nu. Eller jag ville ha barn nu. Har försökt i 10 månader. Varför måste de vara så jävla svårt för vissa? Sen ser man alla andra e gravida. Hela tiden. Alla förutom jag!!!!!! Osen att behöva höra att man behöver gå ner 5 kg. Har 36-38 på toppar o 27 på jeans. Jag är verkligen inte tjock o redan nyttig o tränar va mer kan man göra. Bifogar en bild. Blä på allt.
Den läkaren vet ju förmodligen inte att muskler väger mer än fett...
Va fan! Fick nyss inte gravid på clearblue digital.. Så tydligen vad det fetaste spökstrecket någonsin.. Fan
Fast du kanske ska testa med morgonturen istället? Brukar inte det ge mer tillförlitligt resultat? Hoppas testet visade fel
Ok bara för ni är så snälla o stöttande ska jag lägga in en bild med mindre kläder. Ja fattar typ inte hur ja ska gå ner, äter aldrig vitt ris eller bröd, glass o godis typ en gång i veckan, skräpmat nångång i veckan, tränar 2-3 gånger i veckan... Dricker typ aldrig läsk eller alkohol. Vad mer kan man göra??
Råkade trycka iväg bara citeringen...
Alltså jag tycker inte att det ser ut som att du behöver gå ner något alls! Är väl inte bra att väga för lite och ha för lite fett på kroppen heller när man försöker skaffa barn? Jag tycker nästan du ska strunta i den där läkarens råd alt. Konsultera någon annan för en second opinion. Tycker det rådet du fick verkar helkonstigt...
Jaa det blir i alla fall aldrig mer testlagrets tester...trodde ju verkligen att det hade tagit sig där ett tag. :(
Nästa BIM blir i alla fall 31/10, mitt i flytten så får väl se till att få in ett frö i magen då så jag har en anledning att inte lyfta tungt, haha. ;)
Hejsan jag har inte varit inte sedan i tisdags då jag fick min mens då på bim +18
Vi har inte bestämt oss om vi ska försöka mer just nu då det har tagit sjukt mycket psykiskt på mig att mensen kom på bim+18 denna gången och bim+21 förra cykeln
Jag kommer nog inte vara inne här så mycket men ibland kanske jag kikar in och ser hur död går för er
Jag säger även grattis till er som har plussat i den här tråden och ett stort lycka till till er som längtar efter ett plus