tillklaras skrev 2015-01-31 18:48:43 följande:
Alltså äntligen! Op över och nästa Bim blir ca 21:a feb:)
Det var en sjukt jobbig tid dessa två månader. Tre dagar innan op, som var i torsdags, plussade jag högst oväntat, för att sen få mf två dagar senare. Op dagen efter, och de hittade... Skalpelektroden som hade fästs på vår sons huvud vid förlossningen i dec förra året. Han gick ju bort efter tre dagar pga moderkaksavlossning och syrebristen av detta. Detta objekt, som de glömt inuti min livmoder, är 1dm långt och ca 1cm omkrets:/. Och det har jag gått med i ett år.. Herregud.
Nu tar vi ett djupt andetag och hoppas på 2015, för 2014 var inte kul alls.
Hur mår alla här inne? Reggi? SecretlyMe?SRMmamna87? Nostalgity? Eagle87?
<3
Men vad säger du?? Herregud, är så chockad att jag inte finner ord. Nu är den jävla skiten borta, nu ska du få bli gravid och få behålla bebis! *håller tummarna tills de blir blå*
Med mig är det bra. Missade äl, men denna gång är alla skensymtom borta. Inga ömma bröst och inte den där känslan av att "hoppas hoppas, men jag känner mig svullen som innan mens, luktar inte flytningarna järn ändå, kanske ska tjuvtesta, vågar inte ha sex, Hmm mår illa, ont i huvudet" osv. Ja, du förstår :) Jag har bara haft lite molvärk och mensvärk. Finnar i pannan som jag aldrig har annars (seriöst, aldrig haft det under vintern och blev förvånad nu när de dök upp) och så är jag förstoppad och väldigt trött. Men jag känner mig som vanligt denna månad (Innan man började med bebisverkstad).
Nu blev det långt, ber om ursäkt :p