• Lizzie09

BIM September 2014

Paulas mamma skrev 2014-10-13 16:31:23 följande:

php9CeDNa44695.jpg

Ser ni nåt? Jag tycker mig se ett jättekättejättesvagt streck på det understa. Det översta är ett ÄLtest. Ville se om jag fick nåt utslag på det. På äl+8 idag och kunde inte hålla mig, men antagligen är "strecket" bara inbillning.

Jo, jag tycker nog att det skymtar något på graviditetstestet :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-13 16:42:19 följande:
    Menar väl det! :D 
    Ja jag beställde direkt när jag märkte att alla var slut, så de kommer förmodligen imorgon :D Än så länge har ingen mens dykt upp här, håller tummarna för att den håller sig borta! Vet inte hur många gånger jag har sprungit på toaletten idag för att kolla om mensen kommit, haha!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-13 19:00:01 följande:
    jag håller tummarna för dig att mensen håller sig borta och att du snart får ett starkt plus på stickan!
    Tack, detsamma! :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-13 19:05:55 följande:
    Det förstår jag! Hur känner du dig? Är din mens punkltig annars?
    Jag har några symtom som jag aldrig varit med om innan, det är hemsk munntorrhet som dök upp i förrgår och som inte försvinner, fett hår som också kom från ingenstans och som jag inte haft sedan tonåren, förstorade vårtgårdar, känsliga och svullna bröst och mycket synliga blodådror över hela brösten samt att jag är kissnödig jämt! Hoppas bara att det inte är nya symtom för att mensen är påväg :p

Ja det brukar vara punktlig, kanske någon dag sen ibland
  • Lizzie09
    Paulas mamma skrev 2014-10-13 21:31:28 följande:

Ååå! Då testar jag imorgon bitti. Detta test gjordes idag på eftermiddagen.

Spännande, lycka till :D Jag kommer eventuellt göra ett test imorgon jag också :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-13 21:32:25 följande:
    Låter faktiskt väldigt positivt ! :)
    Så himla spännande! Hoppas nu bara att inte mensen kommer inatt eller imorgon. Testen kommer förhoppningsvis med posten imorgon runt 13 så då ska det testas :)
  • Lizzie09
    Paulas mamma skrev 2014-10-13 22:18:25 följande:

Spännande! Vilken dag är du på? Imorgon är jag på äl+9 och BIM-8

Jag har BIM idag :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-14 09:34:30 följande:

Lizzie09 ? =) <3

Ingen mens än :) Testar när testen kommit med posten! <3
  • Lizzie09
    Paulas mamma skrev 2014-10-14 09:40:08 följande:
    Hur har det gått? Gjort nåt test än? :) jag fick blankt på mitt :( men har långt kvar till BIM så ger inte upp hoppet än :)
    Jag väntar på att posten ska komma med testen :) Ja precis, hoppas att det blir starkare när det närmar sig BIM :)
  • Lizzie09

Jag har testat mig nu, med två stickor, och båda har en tunt streck!! Det är fortfarande väldigt svagt, men ändå starkare än det i helgen! Herrejisses tjejer, jag börjar tro att jag är gravid!! :')

Svar på tråden BIM September 2014