• Milie

BIM September 2014

Tack så mycket allihopa. Jag kommer så klart vara kvar och kolla till er, men jag ska inte vara så aktiv hade jag tänkt. Jag vet själv med mig att man kanske inte vill att ens BIM-tråd ska handla om enbart graviditeter. Men jag kommer hänga med och läsa hur det går för er ändå. Lycka till nu!

• Milie

Tack, tack! Vad söta ni är. Det sista jag flikar in är att jag den här cykeln käkade Bisolvon och höll mig från godis och annat sött från ett par dagar innan ÄL till BIM. Men jag tror mest att det bara var min tur egentligen. Jag behövde sju slag med tärningen för att få rätt siffra.

Kram och lycka till allihop!

• Milie
    JOLI skrev 2014-10-08 18:09:15 följande:

Har alltså nu, som 20 år gammal, fått veta att jag och min partner aldrig kommer kunna göra barn på egen hand. Känner mig inte hel längre.

Så hemskt ledsamt. Hur känner ni att ni vill gå vidare? Är allt okej med dig rent fysiologiskt?
  • Milie

Det handlar inte om att tycka något om personer som blir gravida fort. Varför ska man ha så bråttom med att anta det värsta och börja snacka om att det är rätt åt en med missfall? Varför ens skriva de orden?

Det handlar om att det inte är så roligt då någon som blir gravid fort sitter och ojar sig över hur hemskt det nog är för dem det tar tid för.

• Milie
    eagle87 skrev 2014-10-14 22:23:54 följande:

Hej Millie :) så kul att du är gravid :))))

Ja har inte åns haft ögglossning än, jävla skitkropp. Men har haft blinkande gubbe 3 dagar nu på cb lila så hoppas för fast gubbe imorn. O att de fan tar sig!!!!!!!!

Ah, jaså. Jamen, det är klart det ska ta sig nu! Sjunde försöket är magiskt! Hoppas den fasta gubben dyker upp imorgon.
  • Milie
    Pyret 85 skrev 2014-10-21 04:40:03 följande:

Så jag tog mitt digitala och lyckan är enorm!!!

GRATTIS!
  • Milie
    Nostalgity skrev 2014-10-22 13:14:04 följande:

När räknar ni att mensen börjar? Räknar ni, när man får de lilla lilla beigebruna flytningarna/spottings eller räknar ni från den dagen man får den stora mörkröda första mensen?

Vet inte hur jag ska ställa in på min app, då jag hade de beigebruna i förrgår...inte mer än ett trosskydd på hela dagen. . Och igår sen kväll/natt, kom stora första blödningen.

Jag har hört att mensens första dag är den dag man behöver "fullt" menskydd. Alltså från den dagen det är som mest blödning.
  • Milie
    NILE90 skrev 2014-10-29 15:59:17 följande:

Jag gjorde ju såklart ett test nu på eftermiddagen, och jag gravid! Såååå sjukt!

WOHO! Grattis!
  • Milie
    mystrollet skrev 2014-10-31 12:31:35 följande:

Teststräcket bör väl inte va vitt? De är ju rosarött :) isf funkade inte testet som de borde? Eller? :)

Du tänker på kontrollstrecket.
Svar på tråden BIM September 2014