• Gummsan

BIM September 2014

Malinbarre skrev 2014-09-30 22:26:29 följande:
    Jag har tagit ett till nu ikväll, negativt tyvärr. Men är bara på bim-5 idag :) nytt test imorgon bitti. Dock har jag typ gett upp, fast jag vet att det är för tidigt för att ge upp. Plussade på bim-1 första graviditeten och andra på bim-5.
    Det kan bara inte vara neg! Håller tummarna för imon
  • Gummsan
    Malinbarre skrev 2014-10-01 09:20:54 följande:

Åh herregud, jag är gravid igen! :D utan en mens imellan!! Svagt men positivt! :D Det känns helt sjukt! Och illamåendet kom med buller och brak! Var uppe och kissade, gjorde testet, kokade kaffe och tog en klunk sen fick jag springa till toan och för att kräkas! :D har aldrig haft kräk-illamående i någon av mina två graviditeter, och båda dom har slutat i missfall.

Grattis!!! Ja sa ju det!
  • Gummsan

Dag 19 och ännu inte pos äl test. Alltså ännu längre cykel denna gången trots bidrottninggele i tre månader

• Gummsan

Äl-test. Va tror ni? Dag 21 idag så verkar som cykeln blir längre än 36 dagar denna gången :-/

• Gummsan
    Pyret 85 skrev 2014-10-05 12:30:40 följande:

nähä, ÄL-testet var negativt... suck...

Men om du har älflytningar så är väl äl nu? Testen visar ju innan äl ska komma. Eller har du tagit test även innan älflytningarna kom?
  • Gummsan
    Pyret 85 skrev 2014-10-05 13:03:32 följande:
    Jag brukar ha ÄL på flytningarnas sista dag. Och de är inte så kraftiga än som jag trodde. Kändes som jag hade mens förut men det hade inte kommit något alls i trosorna och det brukar det alltså göra.
    Aha okey
  • Gummsan
    NILE90 skrev 2014-10-05 13:54:00 följande:
    Kom på att du hade positivt i lördags EM, så de borde egentligen bara bli svagare...
    Tror de släppte förut. Hade så jäkla ont så ja knappt kunna röra benen. Undra om de va munkpepparn som gjorde att ja kände av de så starkt
  • Gummsan
    Gummsan skrev 2014-10-05 18:04:23 följande:
    Tror de släppte förut. Hade så jäkla ont så ja knappt kunna röra benen. Undra om de va munkpepparn som gjorde att ja kände av de så starkt
    Ältest vid 17 tiden. Ägget har nog släppt nu då antar jag och att de va den grymma smärtan jag kände innan
  • Gummsan

Föresten någon som vet om jag ska sluta med munkpeppar agnus cactus eller fortsätta?

Svar på tråden BIM September 2014