BIM September 2014
Hej alla. Hoppar över hit då. Vill nån lägga in mig? BIM 15/9, 6e barnet, 10e försöket, 32år
Hej alla. Hoppar över hit då. Vill nån lägga in mig? BIM 15/9, 6e barnet, 10e försöket, 32år
Bisolvon har vi tagit dom tidigare gångerna vi försökt bli gravida och ska göra det nu med. Slidsektetet blir mer inte så segt för spermierna att simma igenom. Och mannen tar det för att sekretet spermierna ligger i blir lösare med. Funderar på om det är de som gör att det inte tar sig denna gången. Att vi ej käkat de. Dom andra gångerna har vi blivit gravida på 3e försöket varav första med bisolvon. Förutom första för då visste vi ej om bisolvonet.
Det där med att inte få hjälp om man inte lyckas med barn nr 2 är en av mina farhågor. Man får alltså ingen hjälp om man har barn sedan tidigare? Vi har ett barn sedan tidigare som kom till helt oplanerat, så vi vet ju egentligen inte om vi har svårt att få barn. Jag är 36 och känner att tiden flyger iväg för oss, visst, vi är bara inne på vårt 3:e riktiga försök den här månaden, men vi har vid de två föregående försöken träffat Äl ganska bra, särskilt senaste gången även om vi inte hade sex så många gånger då..
Jag får ganska ont när jag har äl och har börjat inbilla mig att det är något fel. Fick så efter första barnet kom och först tyckte jag att det var bra för då kände jag ju verkligen när jag hade äl och i kombination med temp metoden så tänkte jag väl att det skulle gå ganska så fort. Nu börjar jag inbilla mig att mina ägg kanske inte mognar ordentligt och att det bara är äggblåsor med omogna ägg som spricker och gör ont, eller att kejsarsnittet jag var tvungen att gå igenom kan ha ställt till något. Man funderar mycket känner jag...
Dag 15. Än inget pos ältest. Hoppades så på att få ner cykeln med den starka bidrottninggelen men det verkar inte så.
Suck. Inget positivt än. Tar jag dom smala stickorna blir de knappt nått synligt test streck alls och dessa blir såhär men inget mer.....