Inlägg från: blackpeach |Visa alla inlägg
  • blackpeach

BIM September 2014

Vill vara med. 28 år. Första barnet, 2:a riktiga försöket. Bim 20/9. Har köpt älstickor till denna månad och hoppas det visar att jag verkligen har äl då jag aldrig känner något. :)

• blackpeach
    NILE90 skrev 2014-08-25 11:17:10 följande:
    På dag 10 börjar jag testa. 
    Har man en cykel på 28 dagar ska man börja på dag 10 enligt någon tabell jag sett någonstans. 29 dagar = dag 11, 30 = 12, osv..
    Ska man testa en gång om dagen eller? Är helt ny på detta. :)
  • blackpeach
    Bebben84 skrev 2014-08-25 11:34:14 följande:
    En gång om dagen, helst samma tid varje dag. Och helst mellan kl 10-18 så hormonet hinner öka :)
    ok! Tack så mycket. Har beställt nu. Tänkte börja runt dag 10. borde vara lagom eller?
  • blackpeach

Så spänd! Imorgon börjar jag testa Äl stickor. Min temperatur är helknäpp och kan inte säga ngt om äl. :( Tänk om jag inte har äl. Kan man få hjälp på en gång då? Hur gör man?

• blackpeach

har tagit äl stickor igår och idag (dag 10 och 11) Det är negativt direkt. Men när de har torkat kan jag se svaga streck. Men då är de inte tillförlitliga va? Har enligt ff antagligen äl den 8de alltså om femdagar så det borde ju inte vara positivt än...

• blackpeach
    Bebben84 skrev 2014-09-03 11:48:50 följande:
    Efter 10 min ska man inte läsa av dom just för att det kan visa fel
    Tack! Då vet jag. Får se i dagarna vad som händer då. :)

• blackpeach

Hej! Har kört med äl test nu i 5 dagar. Såg en stegring från första dagen men fick aldrig lika starkt streck som kontroll strecket. Idag var det helt negativt och starkast i förrgår. Betyder det att det inte blev någon ägglossning?? :( har tester från billigatester.se

• blackpeach

Så kul med alla plus. Idag är en sånär dag när det känns som om man aldrig kommer bli gravid. Men då piggar ni upp. Vi har inte försökt så länge och jag kan inte förstå hur det måste kännas om man försökt en längre tid. Känns som om hela min kropp och själ skriker efter en bebis. Men ändå så verkar det inte bli något. Jag var (är) bortrest på min troliga ägglossning så chansen är väldigt liten den här månaden. Men kan inte låta bli att hoppas. Är på äl + 6-7 nånting. Och känner lite stickningar i livmodern idag. Vet inte exakt om/när jag hade äl för när jag reste bort tappade flygbolaget bort mitt bagage i 4 dagar!! Däri låg både älstickor och min p-dator. Ville bara skriva av mig lite. Killen säger bara. "Men det är bara köra nästa månad". Ja det är ju sant men han förstår inte hur längtan sliter i min kropp. Nån mer som känner så?

• blackpeach

Alltså jag är såååå svullen. Brukar vara relativt platt(inte helt kanske hehe). Brukar aldrig se ut såhär!!! Tror nu det kan va ngt? Har ju inte bim föränns lördag. :o är det för tidigt??

• blackpeach
    heyorange skrev 2014-09-14 20:12:40 följande:
    Jag har också varit sjukt svullen en månad, men det blev inget för mig då :( men jag håller tummarna för dig! Men sjukt vad svullen man kan bli! Det är väl tarmarna som flyttar sig lite bla... Tror jag :)
    haha. ja det ser helt sjukt ut. men det kanske kan bli så ändå. tror inte det blivit ngt den här månaden . men letar såklart symptom ifall att...
Svar på tråden BIM September 2014