BIM September 2014
Vill vara med. 28 år. Första barnet, 2:a riktiga försöket. Bim 20/9. Har köpt älstickor till denna månad och hoppas det visar att jag verkligen har äl då jag aldrig känner något. :)
Vill vara med. 28 år. Första barnet, 2:a riktiga försöket. Bim 20/9. Har köpt älstickor till denna månad och hoppas det visar att jag verkligen har äl då jag aldrig känner något. :)
Så spänd! Imorgon börjar jag testa Äl stickor. Min temperatur är helknäpp och kan inte säga ngt om äl. :( Tänk om jag inte har äl. Kan man få hjälp på en gång då? Hur gör man?
har tagit äl stickor igår och idag (dag 10 och 11) Det är negativt direkt. Men när de har torkat kan jag se svaga streck. Men då är de inte tillförlitliga va? Har enligt ff antagligen äl den 8de alltså om femdagar så det borde ju inte vara positivt än...
Hej! Har kört med äl test nu i 5 dagar. Såg en stegring från första dagen men fick aldrig lika starkt streck som kontroll strecket. Idag var det helt negativt och starkast i förrgår. Betyder det att det inte blev någon ägglossning?? :( har tester från billigatester.se
Så kul med alla plus. Idag är en sånär dag när det känns som om man aldrig kommer bli gravid. Men då piggar ni upp. Vi har inte försökt så länge och jag kan inte förstå hur det måste kännas om man försökt en längre tid. Känns som om hela min kropp och själ skriker efter en bebis. Men ändå så verkar det inte bli något. Jag var (är) bortrest på min troliga ägglossning så chansen är väldigt liten den här månaden. Men kan inte låta bli att hoppas. Är på äl + 6-7 nånting. Och känner lite stickningar i livmodern idag. Vet inte exakt om/när jag hade äl för när jag reste bort tappade flygbolaget bort mitt bagage i 4 dagar!! Däri låg både älstickor och min p-dator. Ville bara skriva av mig lite. Killen säger bara. "Men det är bara köra nästa månad". Ja det är ju sant men han förstår inte hur längtan sliter i min kropp. Nån mer som känner så?
Alltså jag är såååå svullen. Brukar vara relativt platt(inte helt kanske hehe). Brukar aldrig se ut såhär!!! Tror nu det kan va ngt? Har ju inte bim föränns lördag. :o är det för tidigt??