Inlägg från: vonlarsson |Visa alla inlägg
  • vonlarsson

BIM September 2014

Hej! Jag vill vara med här! Min mens tar snart slut och kommande ÄL blir vårat första aktiva försöka att bli med barn. Längtar verkligen till ÄL, huhu. Hoppas vi får många plus i september! Jag fyller år denna månad så hoppas det kan ge lite tur. :)

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

1/9 SecretlyMe, 23 år, 1:a barnet, 4:e riktiga försöket
    1/9 fruannie, 27 år, 2:a barnet, 2:a försöket
    3/9 camifranky, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    4/9 SRMmamma87, 27 år, 1:a barnet, 3:e försöket
    4/9 Fia90, 23 år, 1:a barnet, 1 försöket
    4/9 Corner of Queen, 25 år, 1:a barnet, 6:e försöket
    5/9 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket
    5/9 Missyk, 2:a barnet, 1:a försöket
    5/9 Dakine, 26 år, 2:a barnet, 13:e försöket
    6/9 Sandy90, 24 år, 2:a barnet, 4:e försöket
    6/9 Fjällsippa, 33 år, 1:a barnet, 5:e försöket, 
    7/9 Reggi, 29 år, 1:a barnet, 5:e försöket
    7/9 Stooke 31 år, 1:a barnet, 2:a försöket 
    8/9 Mandy1 32år, 3e barnet, 2a försöket
    9/9 VioloLaviose, 26 år, 5:e barnet, 1:a försöket
    9/9, vonlarsson, snart 22 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    10/9 PillanJ, 25 år, 1:a barnet, 2:a försöket
    11/9 Muffins81
    12/9 Ienmammasliv, 27 år, 3:e barnet, 1:a försöket
    15/9 Wintersagah, 23 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    15/9 Bebben84, 30 år, 2:a barnet, 3:e försöket
    15/9 Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 10:e försöket
    16/9 joss82, 31 år, 1:a barnet, 5:e försöket
    17/9 iljans 24år, 2: barnet, 2:a försöket
    21/9 Ellyangel, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket

• vonlarsson

Jag läser och läser men är dålig på att skriva själv känner jag. BIM på tisdag, tiden kryyyyper fram. Igår fick jag världens attack av illamående - min sambo fick hämta en hink för jag var helt säker på att jag skulle kräkas. Det slapp jag, och vad illamåendet berodde på vet jag inte men jag hoppas såklart att det beror på att det tagit sig! ;) Om det ens är möjligt med graviditetsillamående sex dagar innan BIM...

Imorgon tänker jag gå och köpa test, har inga hemma. Funderar på att testa fredagmorgon bara för kul, och sedan vänta till den nionde och hoppas på att inte få mens och då testa igen.

Vilka (billiga!) gravtest är bäst av de som går att köpa i fysisk butik, tycker ni? :) Tänkte gå på Ica eller kanske Apoteket.

• vonlarsson

BIM idag så jag testade - är inte gravid. :( Så om någon vill flytta mig till rätt ställe på listan vore det kalassnällt - surfar från telefonen och är rädd att jag sabbar listan om jag provar.

GRATTIS till alla som plussat och jag håller tummarna för många fler plus. Kram!

• vonlarsson

Peeernilla, jag har samma fast hade BIM 9/9. Blir knäpp, är alltså 6 dagar efter beräknad mens - utan mens och utan plus. Suck, så jobbigt. Hade hellre fått mens nu så vi kan börja nästa försök...

• vonlarsson

Tog ett till test imorse, för jag är så less på negativa tester och utebliven mens. Jag tycker mig se ett svaaaagt streck, vilket jag inte gjort förut. Ser ni?

Om det är ett streck är det ju väldigt svagt för bim+6-7, så vet inte vad jag ska tro om det nu är ett svagt. :(

• vonlarsson
    Det vackraste skrev 2014-09-16 12:37:57 följande:

Jag ser! smile1.gif Hur länge sen äl? Tror det där är ett pos test hörru! :)

Åh vad kul att du också ser! Blir knäpp på att inbilla mig och idag tyckte jag det var mer än inbillning. :)

Jag fick positivt på ÄL-test 25 och 26 augusti (dag 14 och 15 i cykel), sedan testade jag inget mer. Det är första påriktigt-försöket och testade bara med tester för att se när i min (annars väldigt regelbundna) cykel jag får positivt.

Vad ska jag tro? För länge sedan ÄL för att det svaga ev. pluset kommer bli bebis?

Eller är det möjligt att få första svaga pluset så sent?
  • vonlarsson
    Det vackraste skrev 2014-09-16 13:28:18 följande:
    21 dgr sedan äl då idag :)

Ingen aning om det kan gå bra men ett ljusrosa strecl syns ju iaf
    jag håller tummarna! :D

tack för svar :)
Svar på tråden BIM September 2014