Avgiftning, sämsta mamman!
Står på min balkong och gråter medan jag tittar på stjärnorna. Fy fan vad jobbigt!!!
Tack för stödet. Mannen sitter vid datorn, han fattar inte.
Står på min balkong och gråter medan jag tittar på stjärnorna. Fy fan vad jobbigt!!!
Tack för stödet. Mannen sitter vid datorn, han fattar inte.
Tack alla! Det känns bättre idag, mindre kryp i kroppen och mer lugn. Jätteskönt. Jag inser att det kan vända men just nu njuter jag av framgången.
Erat stöd har varit ovärderligt för mig!
Du är sjukt toppenbra!! OMFG VAD DU SKA VARA STOLT ÖVER DIG SJÄLV!!! Vilken kanontjej du är!! Hurra för TOPPENMAMMOR som du! All heder och hatten av!!
Hur går det nu då?
Jag hoppar in och hejar på dig! :D
Jättebra :)
Hur sov du i natt då?
Jag blir själv peppad på att kanske tända av nu snart när du är så duktig :)
Det blir nog bättre i natt, jag brukar bunkra upp med film och godis och direkt det börjar bli jobbigt så går jag upp och ser film istället.
Men du har kommit långt nu. Skulle det skita sig nu så ta inte en hel tablett vad du än gör. Mosa den då och ta en 1/4 eller något oavsett vad läkarna säger. Du har kommit så långt nu.
Du är så himla stark tjejen!
Kämpa på, nu är det snart över!
Nu är inte läge att ge upp, du har gjort så mycket av det redan resten klarar du!
Tror på dig!
Ofdrykkja, jag har läst dina kommentarer och förstod direkt att du är i den "världen" själv och jag tycker att det är så himla fint och omtänksamt av dig att hjälpa henne, du som har erfarenhet och själv vet hur det är. Fint med människor som du <3
Du kanske kan ta en promenad med en ljudbok i lurarna? Du kan ju gå hela natten om du vill, är ju inget problem med det :)
Har du testat kallt fotbad förresten? Det brukar hjälpa bra? Eller varma bad. Brukar ta bort pirret i kroppen för en stund.
Riktigt kallt, det ska inte vara behagligt.
Hur har din natt varit? Nu är det inte långt kvar! :)
Hur har det gått för dig i natt?
Kom ihåg att du är bäst i hela världen. Resten av ditt liv kommer du vara stolt över dig själv för detta!! Jag beundrar dig oerhört mycket!!
Vad skönt att du fått sova lite, ny dag och nya tag! Nu är det snart över och du kan känna dig stolt över dig själv som klarat det såhär långt!
Fatta vad stark du är!
Jag förstår det, du kommer förstå din styrka när du är på andra sidan av detta <3
Har du sett filmen Divergent? I några scener så är hjältinnan injicerad med ett hallucinogen som får henne att uppleva sina värsta mardrömmar och ska agera på olika sätt för att ta sig ifrån dem. Hennes taktik är att säga "This isn't real" och då hittar hon kraften att ta sig igenom det.
Jag hoppas att jag inte blev för flummig där men det jag menar är att pirrandet, de konstiga känslorna, abstinensen din kropp känner, den är egentligen inte på riktigt! Du behöver inte Oxy EGENTLIGEN, din hjärna tror det och VILL ha det, och därför skickar den ut signaler som gör att du mår fysiskt dåligt utan.
Du har kommit så långt nu, det värsta är över! Snart förstår din hjärna också att den hellre är utan så fokusera på att det är slutspurten och att från och med nu så kommer det bara bli bättre! <3
Heja heja!
Jag kom ut på andra sidan!!!
Jag är inte helt bra men känner mig starkare än på länge! Det hade inte gått utan allas pepp och tips, det ni har gjort för mig kan jag aldrig återgälda.
Tusen Tack från djupet av mitt numera drogfria hjärta
Hurra hurra, fantastiskt!! Tårta till alla!!!
Hur mår du nu?
Wohoo!!
Helt underbart! Bra jobbat!
Grattis till friheten! Fira med nåt kallt (och inte beroendeframkallande )
Bra gjort!! Grattis.
Vad glad jag blir för dig å din familj! Hoppas att du snart även blir smärtfri å kan gå vidare med din vardag! Kramar till dig, starka mamma <3
Ja men det blir mjukare sen. Räkna med att två veckor är lite jobbiga. Man sköter man sömnen, vätskan och maten så tar man udden av mycket.
Jag tänder också av nu :( Sen i fredags. Är väldigt jobbigt just nu :(
Jo jag vet att jag klarar det, är liksom inte första gången :p
Ska inte heller gå av helt utan bara dra ner toleransen lite då den är alldeles för hög idag :(
Men det är lite hårt. Fast jag tror du hade det värre ändå. Men du är så snäll.
Har det värsta runnit av dig nu?
Haha börja inte jämföra dig med Bergmans och hans demoner nu :p
Ja det är väl ingen hemlighet direkt varför det blev som det blev för mig. Började dricka ganska mycket när jag var ganska ung och testade lite allt möjligt. Både för att det var roligt att festa och för att jag mådde dåligt och var rädd. Men efter några år blev det svårare med vissa droger som tjack och sprit och särskilt med hallucinogener och ecstasy så jag började med benso och senare opiater för att lugna ner mig. Sen var man fast och det har mest rullat på. Nu är jag lite över 30 och har ett rätt svårt missbruk. Men försöker hålla det i schack genom att inte gå upp helt på för starka saker och stora doser. Försöker undvika vissa saker och försöker hålla ett schema. Får väl se hur det slutar, tyvärr ser jag inte ljust på framtiden. Men tar en dag i taget.