BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Nu verkar det vara på gång här iaf. Haft ganska regelbundna värkar sen 5.30 imorse.
Trots allt mitt gnäll måste jag ändå säga att det startade med exemplarisk timing (bortsett från att jag fått vänta alldeles för länge då). Hann sova okej innan och hann göra bedömningen att det nog var på gång så att sambon kunde ta morgonen med lillen och skicka ner honom till förskolan med övernattningspåsen klar så att mormor bara kan plocka upp barn och grejer där. Så nu är det iaf ingen annan stress än att jag har jävligt ont med jämna mellanrum.
Ska väl ringa förlossningen om en liten stund. Jag har ju gått hos anima (samma som aurora) så har fått löfte att jag ska få komma in när jag själv känner att jag behöver det. Förra gången blev ju väldigt utdragen och hittills är det ju liknande, värkarna kommer med ca 7 min mellanrum, vilket ledde till att jag inte fick komma in på väldigt länge förra gången. Än så länge klarar jag mig hemma men hoppas att dom kommer lyssna och släppa in mig när jag vill det. (Och hoppas verkligen inte värkarbetet stannar av, men är ju två dar över tiden redan så det borde väl inte hända)