BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Tror inte att jag skulle behöva oroa mig för att Tage skulle äta Noblesse om han hittade det. Eller han kanske skulle testa smaka, men dom där miniatyrkrispbitarna i chokladen skulle ge honom kväljningar direkt. Han klarar inte ens den minsta lilla smula eller bit av mat. Han kommer nog äta Hipps släta puré till tonåren ;)
Nu har vi dragit tillbaka all mat för henne, dels för att få utslagen att försvinna och också för att det blev så negativt med maten för henne. Nu får hon enbart bröstmjölk, någon bit smörgåsrån och så provar vi med ersättning varje kväll. Som mest har vi fått i henne 80 ml men oftast fäktar hon bort flaskan efter 30ml. Det går så trööögt! Jag vill börja dra ner på amningen nu men det går ju inte så länge hon inte äter något annat. Blir irriterad på sambon också som börjar stressa mig och uttrycker att det kanske börjar bli dags att sluta amma. Tycker inte han har någon rätt att ha åsikter om det för det är ändå inte han som kommer stå där och värma annan mat/ersättning åt henne, det är inte han som kommer behöva diska flaskor efteråt och det är inte han som kommer komma ihåg att packa ner mat när vi ska iväg nånstans. Nu VILL jag ju dra ner på amningen men det är ju för att jag vill att hon ska vara mindre beroende av mig. Varför han vill att jag ska dra ner på det vet jag inte.