tovemaja skrev 2015-11-30 16:22:56 följande:
Kul att höra ifrån dig Kpax! Skönt att jobbet känns bra, jag går tillbaks på 80% andra veckan i februari. Kommer kännas märkligt!
Jag och J planerar att vänta med syskon åtminstone ett år till. Kanske hade vi tänkt annorlunda om F sovit på nätterna men det blur verkligen värre och värre :( sjuttielva uppvak, särskilt på förnattwn. Han vill verkligen bara sova med bröstet i munnen och då kan inte jag sova alls.
Någon annan som inte har preventivmedel men ändå fått konstiga mellanblödningar? Har denna månaden blött lite men typ hela tiden :( konstigt!
H sover också kasst med uppvak. Jag har dock lärt mig sova trots att han äter. Har upptäckt att han missar ibland så emellanåt är det gott om sugmärken på mina bröst.. Känner att det är tur att jag inte börjar jobba helt förrän i april för vet inte om jag klarat det utan vår gemensamma vila på eftermiddagen då jag ibland sover, ibland bara vilar.
Men trots det är vi fortfarande inne på syskonförsök. Inte för att det blir många försök med ett barn som ska vara nära och ha bröstet vid varje uppvak.. Så det kanske dröjer minst ett år innan det blir något men den här gången vill vi inte vara så planerande som med H (det tog ju ändå ett år att få honom trots äl-test och allt sånt)