septemberbarn08 skrev 2015-01-28 10:59:31 följande:
Har börjat ställa i ordning efter 35 fulla veckor de två tidigare gångerna så jag gör nog likt nu. Typ tvättat upp allt en dag, skruvat ihop och bäddat i spjälsängen en dag, fixat med skötbordet en dag osv. BBväskan tar jag sist men vill ändå ha den klar rätt tidigt då jag är en sån som blir stressad av att ha något kvar som måste göras och bara gå och tänka på det;)
Är SÅ sugen på att börja pyssla på med allt redan nu men vill inte börja för tidigt heller. Spar på det bara för att jag vet att det är absolut sista gången jag får ställa i ordning för en bebis. Vill njuuuta:)
Jag kommer också börja tvätta kläder, ställa iordning skötbord, bädda säng och annat runt vecka 36. Vill inte ha allt klart för tidigt eftersom tiden på slutet går nog långsamt som det är och då är det bra att ha nåt att sysselsätta sig med :)
Spjälsängen är ju dock redan monterad eftersom mannen inte kunde hejda sig när vi kom hem från IKEA. Men den används bara som förvaringsmöbel till bilstol, badbalja, skötväska, skötbädd och mobil till dess vi börjar fixa och dona :)