Lejonhierta skrev 2014-12-02 08:45:53 följande:
Ja men ja hurra vilken toppenmånad. Min ersättning strular = fått ungefär halva inkomsten mot vad jag är van vid. Dottern fyller år idag och blev peppar peppar väldigt nöjd över samtliga paket :) och sambon hinner inte mer än åka till jobbet så ringer han och låter lite skärrad, då har han smällt ett rådjur bara 3,5 km hemifrån, rejält kan jag säga. Så pass att han inte kunde få upp förardörren. Den andra bilen står uppallad i garaget och väntar som sagt var på reservdelar för 10 000:- och givetvis kom halva leveransen i torsdags medan den andra inte är skickad ännu = går inte sätta ihop då samtliga grejer ska monteras mot varandra.
Nåja, huset står kvar, jag kunde kravla mig ur sängen i morse, så det finns hopp om det ;)
Hjälp, det låter inte som någon rolig dag (månad) förutom födelsedagsfirandet då. Är imponerad över att du ens ville försöka kravla dig ur sängen. Kändes annars som en typisk dag då man bara vill dra täcket över huvudet och hoppas att allt bara är en dröm och om inte att man sover bort dagen och hoppas morgondagen blir bättre. Hoppas dotterns födelsedag uppväger allt det tråkiga! Hur går det för sambon? Vet inte hur det funkar med rådjur men täcker inte försäkringen en lånebil medan den kvaddade bilen fixas? Hoppas allt löser sig!