BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Glömde säga att ni har himla fina barn september och Mullan! Även fin bild igår (?) KarinIngrid! Kul med bebisbilder!
Glömde säga att ni har himla fina barn september och Mullan! Även fin bild igår (?) KarinIngrid! Kul med bebisbilder!
Och svanE, din gladkille är ju också helt underbar förstås!
Sen tvåmånaders kontroll på BVC idag, allt ser toppen ut, Folke är lång! Föga förvånande med en mamma på 1.74 och en pappa på 2m :)
Nästa gång är det dags för sprutor, hu!
Min grabb väger 6175 och är 60,5cm 9v5dagar.
Ebe:vilken skit barnmorska! Så var min upplevelse på BB, men på efterkontrollen träffade jag en BM som tog mig på nästan för stort allvar :) hade ju en ok förlossning... Bra fysiskt men väldigt stressad psykiskt av omgivningen.
LillLouise: var ju någon i tråden som på BB fått höra att de behöver 100ml per kg och dygn. De rekommendationerna stämmer nog på min grabb i alla fall... Väger runt 6 kg och äter nog ca 600ml/dygn.
Idag är en stor stor dag! Varit på möhippa i annan stad och totalt borta från Folke (som är10 veckor) 11 timmar! Maken har honom och vi har pumpat massa förebyggande och jag hat pumpat idag och har kylbag med... Jobbigt när jag åkte men har gått så bra idag! Faktiskt njutit av att vara "ensam" och hängt med på roligheter med massa tjejer.
Min man tog även första delen av natten så jag sov ostört mellan 22.30-04! Wow! Nu sitter jag på tåget hem och längtar efter killarna!
Snö: skönt att DI har tid imorgon! Du ska inte behöva gå och oroa dig!
Trollunge: jag har gått UPP 1,5 kg denna vecka?! Gick ju ner 2 förra dock. Märkligt! Men har ätit skit rent ut sagt, och rört mig lite. Skärpning!
KarinIngrid: skönt att du fått sova! Folke är fortfarande inne i en väldigt positiv fas på natten. Fick i natt sova mellan 22 och 02 jag också!
Va tusan gör man själv vaken mitt i natten näringen sussar sött? Onödigt vaken i typ 1,5 timme nu.. Ger nog upp och viker lite tvätt istället! Tur att vi inte har några måsten idag utan kan vila så fort Folke tillåter!
Märkligt för jag känner mig inte stressad eller orolig för något.. Fattar inte vad man gör vaken?