BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Igår fick jag äntligen hämta ut min underbara vagn! (Slänger in en bild när vi kommit hem). Den var så snygg så det var verkligen kärlek vid första ögonkastet;) fick 30% rabatt också så det var lyckat!
Hann stilla min shoppingabstinens lite igår också. Har ju så långt till någon stad så det är rena himmelriket när vi kommer till en större stad och kan shoppa loss;) fogarna var mindre nöjda förstås men nu har vi nog allt till lill*n tror jag!
En hotellnatt lyxade vi till med dessutom så vi har verkligen njutit! Varit barnfria, ätit ute, sovit gott och nu ska vi strax ner och äta hotellfrukost! Känns deppigt att den här helgen snart är över, lär ju dröja ett tag till nästa gång;) men ska bli mysigt att komma hem till de större barnen igen och överösa dem med presenter som vi köpt:)
Vi var barnfria igår när vi var till IKEA, vi fick köpt en del små saker, men vi har fortfarande mycket kvar till bebisen. Vi beställde även en nytt kök på IKEA, men herregud så slut jag var i kroppen igår kväll :)