JhjärtaK skrev 2015-02-15 18:40:30 följande:
Pissdag som gravid . Tycker att jag ändå sov helt ok inatt men känner mig ändå som en klubbad säl. Dottern fick feber igår IGEN (känns som hon varit mer sjuk än frisk de senaste tre veckorna...) och har såklart varit gnälligare än vanligt vilket går ut över stackars maken då jag verkligen inte kan hjälpa till med något alls typ
Har iaf lyckats packa ner bebisarnas grejer i bb-väskan samt två par mjukisbyxor till mig, ett par tights och en tunika att åka hem i samt ett par stödstrumpor. Tydligen rekommenderar sjukhuset att man använder stödstrumpor i 6 veckor efter snittet.
Ja och så har vi fått snittdatum också och hade gärna skrivit ut det här men iom att jag vet att det finns några som läser denna tråd som känner oss "irl" så får jag nog avstå då vi vill att det skall bli en överraskning för vännerna likt det blir om man föder vaginalt
Men vi får väl se om de stannar inne så länge. Medel för tvillingar är att födas i vecka 36+4 har jag för mig.
Vad kul att du äntligen fått snittdatum och att du fått packat lite inför förlossningen. Har inte kommit så långt än själv. Förstår att du vill hålla det hemligt. Ibland funderar jag på om det är någon jag känner irl som läser här inne och kanske inte alltid skriver allt jag vill och tänker på men samtidigt har ingen nämnt det så det kanske inte finns några
Resten lät inte lika roligt. Hoppas din dotter blir frisk snart, inte roligt med en sjuk dotter och en förlossning som närmar sig.