Inlägg från: planerattförsökabligravid |Visa alla inlägg
  • planerattförsökabligravid

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Hejsan hänger gärna med i denna tråd då jag har bf i mars om jag räknat rätt :)

Är snart 20 år och detta var planerat dock trodde inte jag och min pojkvän att det skulle gå såhär fort, slutade med ppiller och två veckor efter vart jag gravid enligt clearblue veckoindikator :).

Jag har dock haft tuffa veckor då jag konstant mått illa, yrsel, ont i magen och måste äta nånting nästan helatiden för jag blir jätte konstig och mår illa om jag inte får i mig något. Dessutom så orkar jag ingenting, minsta lilla jag går är jobbigt och trött konstant.. hoppas det blir bättre nåmed tiden :)

JhjärtaK skrev 2014-08-04 08:26:12 följande:

Själv har jag fått tillbaka min tonårshy, och då menar jag inte att skrattrynkorna har försvunnit tyvärr .

samma här! fått himla dålig hy.. Och finnar ploppar upp såfort en annan försvunnit..

Vaknade nyss och gick på toa och det kom rätt mycke blod med klumpar.. antar att det är missfall :'( har dock en bokad tid idag för att prata om hälsa, fökning och alkohol, hur ska jag göra med den? ringa och anboka? :(

JhjärtaK skrev 2014-08-06 09:47:50 följande:

Gå till bm ändå men be dem att göra ett VUL när du är där för att du misstänker mf. Hur långt gången är du?

Ja ska göra det.. I vecka 9 :(
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?