• Anonym (Hon)

När allt borde gått åt helvete!

För att piffa upp stämningen lite bland alla trådar med bittra bio, bonus och konflikt historier tänkte jag dela med mig av en solskenshistoria när allt egentligen bara borde gått åt helvete.

Inget kunde gå mer fel än vad det har gjort, en galen biomamma, en bonus som slitits fram och tillbaka, upp och ner och som använts som vapen i en bitter kamp. Falska orosanmälningar, polisanmälningar, Soc utredningar, barnpsykologer...ja you name it.. ;)

Stress, press, egna hälsoproblem och ett 1 år av total kaos där vår kärlek har pressats till de yttersta gränserna. OM jag var på väg att dra, Ja en tid klarade mitt hjärta inte av allt hat och jag var på väg att gå.

Men! Jag stod kvar och kvar stod han och höll min hand som alltid. Trots att jag nästan krossat hans hjärta då jag inte orkade mer.

Nu ligger vi här alla 3..

Världen finaste bonus som får mig att bli tårögd varje gång han överaskar mig med sin närhet och kärlek till mig.

Världens finaste man vars kärlek och vänskap blivit starkare i samma sekund då jag själv brast och  ALLT VERKLIGEN GICK ÅT HELVETE!

Och jag som insett vad jag har och hur jag ALDRIG NÅGONSIN kommer låta någon få min energi gå åt fel håll igen.

En familj är stark, tillsammans. FÖR EVIGT <3

Vi överlevde... vi gjorde fan det :)

• Svar på tråden När allt borde gått åt helvete!
Svar på tråden När allt borde gått åt helvete!