Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

SEX

Odjuret skrev 2014-07-20 21:57:14 följande:

Är efter 18 år av extrem sexuell tankeverksamhet rätt säker på att jag har något slags sexmissbruk. Har aldrig försökt få "professionell" hjälp för det. Inte någon annan hjälp heller för den delen. Har varit tvungen att acceptera att det är såhär och att det kommer att fortsätta vara såhär tills den dag jag inte längre kan tänka.

Det är dock inget jag brukar diskutera med så många, även om mina närmre vänner är rätt insatta. Så nu tänkte jag att det faktiskt vore intressant att snacka med likasinnade. Främst intresserad av konversationer med tjejer, då jag känner många killar med samma "börda", men är du kille och har något kul att dela så varsågod, även du.

Ok, här är en . Vad vill du veta och vad ska jag dela med mig av tänkte du ? 
  • Anonym (.)

Här kan du läsa om mig ts -det är jag som är Anna och sen Anna igen från annan webläsare. Så får du se hur det är att vara kvinna och sexmissbrukare

• Anonym (.)
    Odjuret skrev 2014-07-27 21:18:20 följande:
    Jag vill veta det du skulle kunna tänka dig att berätta, sen är det upp till dig hur pass djupt du vill att vi går in på det. Du sätter ribban. Jag har inga problem med att gå in på djupa vatten.
    Anonym (.) skrev 2014-07-27 21:06:30 följande:

Här kan du läsa om mig ts -det är jag som är Anna och sen Anna igen från annan webläsare. Så får du se hur det är att vara kvinna och sexmissbrukare

Hej Anna. Jag ser gärna hur det är att vara kvinna och sexmissbrukare.
    Du får fråga vad du vill jag ska försöka svara, men om du läst mina inlägg så har du kanske fått svar på det mesta ? 
    En sak ska du vet iaf -du är inte ensam.!
  • Anonym (.)
    Odjuret skrev 2014-07-29 02:39:03 följande:
    Kan tyvärr inte se något av dina inlägg. Pm:a mig så kan jag nog läsa sen när jag vet vad du heter
    Hehe :) nä tror nog inte det.. 

Hurdå kan inte se ? Anna och Anna 2 är jag i tråden.
Svar på tråden SEX