Jesssb skrev 2014-08-24 18:32:16 följande:
Hur går det för er tjejer?
Jag är idag på BIM-4 och har sedan ÄL+2 haft molvärk och liknande sockerdricka och stickningar i tjejmagen samt liknande mensvärk i ryggen.
De senaste två dagarna har jag varit väldigt illamående, nästan åksjuk. Jag har mått illa överlag hela dagen och sen har det kommit små attacker där jag känt för att spy, men efter ett par sekunder har det försvunnit... Jag har även idag haft sura uppstötningar och i morse när jag vaknade var jag helt slutkörd i hela kroppen, orkade knappt lyfta armarna där jag låg i sängen... I vanliga fall så börjar jag få ömma bröst inför mens, ca 7 dagar före BM, men denna gången känner jag ingenting i mina bröst, vilket är VÄLDIGT ovanligt för mig. Tog ett test igår som såklart visade neg! Vet inte om jag bara inbillar mig eller om det faktiskt tagit sig denna gång... Men det är frustrerande att känna så mycket och veta att det kan vara för tidigt att få veta...
Är det någon annan som känt/känner likadant strax före BIM?
Jag är på BIM -7 idag och får för mig att jag har alla symptom möjliga - men har ju lärt mig att det kan bli så av Pergotime... Försöker att inte hoppas för mycket så blir smällen lindrigare om det skulle visa neg i slutet av veckan.
Jag önskar så att jag vore illamående också, men det är jag inte tyvärr. Har dock träningsvärk i tjejmagen och är gasig som bara den. Brösten ömmar, men det gör de alltid en vecka innan mens.
Hoppas det visar positivt för dig i dagarna - jag skulle inte bli förvånad med de känningarna! Kram!