Inlägg från: Sanna&J |Visa alla inlägg
  • Sanna&J

BF Mars 2015

Kawinna skrev 2014-09-16 14:19:29 följande:

Idag var vi på tidigt ul, så häftigt! Man såg hur den lilla sprattlade omkring och hade sig

Så mysigt, förstår attack ET måste vara en häftig känsla!
  • Sanna&J
    jempan87 skrev 2014-09-21 21:17:47 följande:

Oj! för mig är det tvärtom, konstant hungrig och äter var 3:e timme :S jobbigt det med

Samma för mig, mer eller mindre hungrig hela tiden... Lite drygt men känns som det börjar bli lite bättre, eller hoppas det i alla fall :)
  • Sanna&J
    ca85rro skrev 2014-09-25 23:27:23 följande:

Jag hoppar gärna in här!

Jag är 29 år, bor i knivsta med min sambo, väntar första barnet.

Är i vecka 13+2 idag och har bf 31/3 2015 :)

Välkommen :)
  • Sanna&J

Någon som börjat känna fosterrörelser?

Jag vet det är tidigt men även fullt möjligt, har i ett par veckor känt "fjärilsfladdrande " och är helt säker på att det är lill*n. Har ett par vänner som känt samma från ca v 13 :)

• Sanna&J
    lisohl skrev 2014-09-26 16:35:42 följande:

Jag kände för första gången igår kväll när jag låg och skulle sova. Så häftigt! Är i 17+4 och det är ju möjligt att det funnits tecken tidigare som jag inte har förstått. :)

Visst är det häftigt, fladdrandet är kanske inte så kraftig rörelse... Men jag är ju bara i v 14 (13+5) Häfigt i vilket fall som :)
  • Sanna&J
    Hoppas på bebis skrev 2014-09-26 20:25:49 följande:

Hej! Jag e ny i tråden. Gick in i vecka 15 idag så jag e beräknad i slutet av mars! Det är vårt första barn efter år av kämpande så man kan inte riktigt förstå att detta är sant å på riktigt! Jag e 41. Känns fantastiskt att höra att några redan känt av fosterrörelser i V 17!!! Hoppas jag kan känna mina så snart oxå!!!

Stort grattis och härligt att det äntligen blivit ett +
  • Sanna&J

Vi pratar också mycket om flicka, men vi vet inte heller och kommer inte ta reda på det så det blir en överraskning när det är dags :)

• Sanna&J
    irissiri skrev 2014-09-28 18:59:56 följande:

Jag hoppar gärna på nu, lite senare ön öriga. Hoppas det är ok. Väntar första barnet den 27 mars. :)

Välkommen och grattis! Vi väntar vårt första 28 mars
  • Sanna&J
    irissiri skrev 2014-09-30 10:24:22 följande:

Tack :) åh, kul, var bor ni?

Vi bor i mitten av Skåne, Höör... Flyttade från lgh i Malmö till hus här i mitten av juli :)

Var bor ni?
  • Sanna&J

[quote=74092543][quote-nick]Ludaca skrev 2014-10-01 19:29:18 följande:[/quote-nick]

Är det någon som några "mag-bilder"? Jag tror att jag tillhör dem som fått en kula väldigt tidigt. Fortsätter det i den här takten så kommer jag nog att vara stor som ett hus när det blir dags för BF 

Nu har jag inga jättebra bilder, men här kommer två... 

Vad fin mage, jag är i v 15 och har också börjat få en kula, men känner mig ändå mest fläskig trots att det börjar bli spänt :)

Svar på tråden BF Mars 2015