BF Mars 2015
Hej!
Väntar första barnet, bf 11-18:e mars är 22 år och gift sedan drygt ett halvår.
Vilka symtom har du?
Hej!
Väntar första barnet, bf 11-18:e mars är 22 år och gift sedan drygt ett halvår.
Vilka symtom har du?
Hej! Jag är gärna med, är 27 år och har bf 1-3/3, så är i v.7. Fick ett mf i februari så nu hoppas jag verkligen det går vägen den här gången.
Ska till barnmorskan för första möte imorgon. Tyckte det kändes väl tidigt, men ska bli spännande:)
Va roligt för alla det största som kommer hända oss, så himla häftigt. Jag ska på första mötet hos BM om 2 v, då är jag i slutet av v.7
Om jag fattat det rätt så får jag sedan vänta tills v.18-19 för nästa och då är det UL bl.a. Känns inte det konstigt att man ska vänta sålänge? Mkt kan hända menar jag. Hade ju velat se att faktiskt allt är ok någonstans mittemellan, kan man kolla upp sånt privat, ngn som vet?
Har ni berättat för någon om graviditeten än? Vi har inte berättat för någon än, men våra föräldrar kommer troligtvis få veta under helgen. Det är kanske lite tidigt men vill att de ska veta, om det skulle hända något.
Första UL är väl inte förrän v18 ca? Jag är för dåligt insatt när det gäller KUB. Dem rekommenderar äldre att göra det lr hur är det? Som sagt, vet nada
Jag kan ansluta mig om det går bra? Första barnet med nr 7/3 om jag räknat rätt, Vi eller ja då har berättat för pappa och mina bröder samt mina blivande svärföräldrar mest för stöd och för jag mår dåligt
Nixe du ska absolut inte vara med på röntgen!
Gick in i v. 7 idag (6+0) ska till bm på måndag, ska bli kul roligt med så många nya!
Hej! Jag är också i vecka 7 (6+2) och beräknad BF är den 11:e mars! Är 22 år (23 i augusti) och vi var tidigare osäkra på hur vi skulle göra, mycket på grund av att min sambo ansåg sig vara för ung (ett år yngre). Men för mig känns det helt för själviskt att göra abort utav en sådan anledning. Vi har nämligen vetat om att vi har slarvat vilt med skyddet och nu känns det som att vi helt enkelt får "steppa upp" och ta ansvar. Vi har alla övriga förutsättningar för att fixa detta galant! :) Jag längtar redan..
Kram alla fina!
Gud vad skönt det är att läas att fler inte har så mycket symtom! Blev väldigt orolig ett tag att det var mf på gång igen då jag inte har några symtom alls nästan, bara trötthet och huvudvärk. Men nu blir jag lite lugnare :)