Inlägg från: Malin1992 |Visa alla inlägg
  • Malin1992

Bf mars 2015

Det e inte farligt att ha "mensvärk" när man e gravid va? :)

• Malin1992
    Sunny86 skrev 2014-07-06 19:13:01 följande:
    Nej det är helt normalt med en molande värk. Växtvärk!;)
    Okej tack :)
  • Malin1992

Jag har börjat blöda lite nu i v 8, jag har inte ont lr ngt men ska jag oroa mej lr inte? Isf vad ska jag göra?

• Malin1992
    CarolineSC skrev 2014-07-14 12:24:35 följande:
    Jag gick också in v8 nu och hade imorse brunaktiga flytningar.. Inte alls mycket dock men dom syntes på pappret.. Nu har det inte kommit något sen dess..

Men jag har läst runt lite och tydligen är det jätte vanligt i början utav graviditeten.. Det kan vara blodkärl som spruckit då livmodern växer eller att man har känsliga slemhinnor.

Så länge det inte gör ont i magen och det är färskt blod som kommer så bör det inte vara någon fara om jag förstått allt rätt.. Dock kan man ju inte undgå att oroa sig..

Någon som har någon erfarenhet utav detta?
    Okej tack för svar :)
  • Malin1992

Någon som vet om det finns medicin för gravida som har krupphosta?

Isf vad ska jag äta för medicin?

• Malin1992
    Therese 84 skrev 2014-07-24 18:39:40 följande:
    Ja, det brukar vara okej att flyga till v.28-32 beroende på flygbolag.
    Okej tack :)
  • Malin1992

Idag var vi o gjorde ett kub test o allt såg bra ut o vi fick minsta risksumman :) känns skönt :) h*n ville inte ligga stilla så en timme tog det att göra testet :)

• Malin1992
    Iroda skrev 2014-10-03 17:45:42 följande:

Hej!
    Jag är 25 år, bor i Kungsängen, Stockholm. Beräknad BF den 2:a mars.
    Är också förkyld, har mest ont i halsen. Försöker hålla mig hemma, men på måndag har jag en föreläsning. 

Hej :) va roligt att du hittat hit :) vi har samma BF :P r det vanligt med förkylning o halsont? Jag har haft det i 4 dagar nu o halsvärken blir bara värre o värre :(
  • Malin1992

Jag e gravid i vecka 22 o har smärtor från rygg till mage o runt till o från i intervaller typ, kan det vara för värkar lr kan det vara att jag har suttit stilla på möte i tre timmar o inte fått bra blodcirkulation?

• Malin1992
    Skumbollen skrev 2014-10-22 21:05:10 följande:
    Det lät inget vidare, hur ofta kommer dessa smärtor? Värkar för mig kändes som menssmärtor som rullade över en, började svagt för att sedan ta i för att sen ebba ut. Är det förvärkar så ska det hjälpa att ta alvedon och duscha eller bada varmt har det sagts till mig.
    Dom har slutat nu, men dom kom var 30 sekund typ o höll i lika kort stund i 10 min.
  • Malin1992
    Misty W skrev 2014-10-22 21:45:23 följande:
    Kan även va uvi som gått upp mot njurarna. Hade jag med första barnet..
    Usch nej hoppas inte. Känns det som vanlig uvi lr? Jag brukar ha den nu när det börjar bli kallt men inget jag har känt av..
  • Malin1992
    skarlsson84 skrev 2014-10-27 16:37:18 följande:

Det är jag som har en grupp på fb den är hemlig o inte sök bar smile1.gif

Kan du lägga till mej? :)
Svar på tråden Bf mars 2015