Svärmödrar från helvetet
Jag hade ett helvete när jag var mellan 22 och 26 år men en svär mor som säkert önskade livet ur mig flera gånger för att jag blev ihop med hennes ende son
jag flyttade en bra bit från min hemort och flyttade samman med en kille som bodde kvar hemma , han var i 30 års åldern . vi blev förälskade och jag såg inte varningstecknen och hörde inte på varningarna jag fick att det kommer aldrig gå att bo så nära sin svärmor .
Jag blev lovad att vi skulle bo i eget hus ,vi skulle bygga på hans sk gäststuga en bit bort men det hände aldrig .
jag blev totalt ner trakasserad av hans mor i 3 år en kvinna i 60 års åldern med ett gammeldags tänk och hon var enormt bitter och misstänksam mot allt och alla .
Jag flyttade sedan där ifrån pga av att all kärlek tog slut och mitt mått var rågat det hände så konstiga saker rent destruktivt jag insåg att här kan jag inte leva svårt är det när känslor är inblandade , det sista jag sa till den kvinnan i ett bråk vi hade innan jag reste därifrån var att Hon hade stora problem och att hon aldrig någonsin igen skulle kunna sätta sig över mig igen .
allt igenom denna svåra tid ser jag i dag tillbaka då och då över denna lärdom och tänker att vi ska låta våra barn få leva med den dom vill såvida det inte är en hemsk människa el så ,
inte lägga sig i det privata delarna så som sexliv mm och att inte dömma ut en människa i på förhand - jag en ung tjej blev totalt ner psykad av en bitter kvinna som tappat bort sitt liv och hon var svartsjuk mot sin son och oss , hon gick som helt gått upp i sin son liv och en son som inte kan klippa navelsträngen med sin egen mor ,
min psykolog sa vid den tiden att detta var ett typiskt symbios förhållande mellan mor och son det otäcka är att de lever fortfarande ihop och han är i dag över 40 år och har inte haft en relation med någon tjej sedan jag stack Tragiskt !