BF passerat, tänker ungjäkeln någonsin titta ut? Andra i samma sits? =)
Bf+ 6 idag. Med 3dje barnet...gissa på övertid denna gången också men man hpppas ju på att slippa.
Bf+ 6 idag. Med 3dje barnet...gissa på övertid denna gången också men man hpppas ju på att slippa.
Bf+12 kom min första kille hade inte haft några känningar innan. Andra lilla killen kom bf+6 med hjälp på traven (hinnsvepning. )
Och nu den lilla är på bf +7 min bm försökte med hinnsvepning idag så hoppas hoppas!
Hmm försöker förklara vad de gör men kommer inte på ett bra sätt att förklara :-P
Bm för un finger i tappen och drar längst en "kant/ hinna" så kan de typ starta, urkass på att försöka förklara som sagt.
Fick de då jag gått över tiden på alla och min grabb när han föddes inte fått tillräckligt med näring i magen. ..så jag är orolig att de ska vara samma nu typ.
Men är man förstföderska så brukar de inte göra hinnsvepning förrän 42+0.
Känner dock inte att de har gjort något nytta.
Bläää skrev ett inlägg men så bara försvann de, drygt!
Är på bf+8 idag, jobbigt att gå över tiden..en som jag läste på en gravid app föder 90% förre v 42+0 så närsom hoppas vi på.
Har inga känningar alls. Hinnsvepningen verkar inte gjort mycket men de brukar säga att om de händer något gör de det inom 48 timmar så kanske kanske.
Caola- inte haft någon som helst känning bf+9 nu och kan ju säga att jag börjar bli less på de.
Mirabell- varför är de jobbigt kring tankarna på igångsättning? Sikta in dig på den dagen så har du ett mål, sen om bebisen kommer tidigare är bara kul
Jag svarar inte ens längre när jag får sms m.m väldigt många nyfikna helt plötsligt som inte pratar med mig annars. Mirabell roligt svar till din man:-P
Caola- inte haft någon som helst känning bf+9 nu och kan ju säga att jag börjar bli less på de.
Mirabell- varför är de jobbigt kring tankarna på igångsättning? Sikta in dig på den dagen så har du ett mål, sen om bebisen kommer tidigare är bara kul
Jag svarar inte ens längre när jag får sms m.m väldigt många nyfikna helt plötsligt som inte pratar med mig annars. Mirabell roligt svar till din man:-P
Mirabell- hoppad de kommer igång av sig själv. Har hört många bra erfarenhet om igångsättning.
Hur går de för alla nån bebis?
Är på bf+10 idag
Jag har två grabbar en på 5, 5år och en på 4år. Jag hade bf 9 juni. om lillan inte kommit innan tisdag då så är de koll på sjukhuset.
Var hos bm i måndags pch har sista tiden inbokad på måndag om bebisen inte kommit. De är lite olika var man ska föda. Jag bor i skåne. I lund där jag nog kommer föda verkar de som att de isf sätter igång på tisdag 42+0 men om jag valt Helsingborg kan man vänta upp till en vecka till men med kontroll var/varannan dag.
De är en liten envis flicka vet du vad de är för liten du väntar? Hoppas de vill komma igång för dig...håller tummarna för intensivare värkar
Låter ju som din bebis är på g. Du kanske redan åkt in och fått. Åhh vad jag är avis! Lycka till!
Bf+12 har och blir bara mer och mer bitter :-P
Tryck neråt har jag känt flera veckor...men jag hoppas verkligen att de kan vara ett tecken för dig att de kan vara på g jag har 2 pojkar sedan innan gick över 12 dagar med största och 6 dagar med andra. Kände på mig att de var pojkar innan jag fick de bekräftat, tror känslan oftast har rätt.
Hoppas din midsommar var bra
Hahah varför svarade du inte de, jag tyckte de var skit kul :-P
Fy tusan att bli igångsatt fem ggr! Och vi klagar :-P
Min midsommar var lugn, mina pojkar var hemma hos sin pappa och jag satt hemma med killen och höll mig väck från folk ( orkar inte vara social) .