• Ted19

BF passerat, tänker ungjäkeln någonsin titta ut? Andra i samma sits? =)

Gahhh jag med håller på att blir tokig av denna väntan bf plus 3 idag och precis som TS har jag molande värk i magen och rygg ibland. Då får jag upp hoppet och tror att nu jäklar.. men nej sen försvinner alla symptom :(
    Tillockmed min partner börjar lessna han frågar hoppfullt hela tiden om jag känner något och ser lika besviken ut varje gång jag säger neeeej.
    Ingen slempropp som gått här heller och har inte blivit lös i magen som jag hört att man brukar bli dagarna innan. Jag började någ oxå hoppas och vänta för tidigt och det är därför jag är så less redan.
    Orkar inte göra så mycket för att få tiden att gå heller för blir trött och får ont i rygen och hemska sammandragning så fort jag anstränger mig.
    Vill inte gå över tiden mer nu och vill inte föda i midsommar :( men det ser ut som att det kommer att bolir så om inte ännu senare.
    Ni osm redan har f¨ått era bebisar kan ni ge mig lite hopp?? Hur startade det och vet jag säkert näår det är igång på riktigt och inte bara förvärkar/sammandragningar??
    {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BF passerat, tänker ungjäkeln någonsin titta ut? Andra i samma sits? =)