Inlägg från: LinneaE |Visa alla inlägg
  • LinneaE

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Kaede: Välkommen!

Pyre88: Vad jobbigt! Jag tycker det är nog hemskt att må illa hela tiden. Hoppas det blir bättre. Du kanske måste börja äta någon sån medicin mot illamående, så du kan få i dig någon näring?

BF 150215
  • LinneaE

Skönt att det är någon som mår bra!

Pyre88: tur att du fick i dig lite igår iaf! Hur gick intervjun?

BF 150215
  • LinneaE

Hoppas ni alla har haft en trevlig midsommar, trots trötthet och illamående! Nu har vi berättat för nästan alla de närmaste, så det var roligt och alla blev glada. synd bara att man ska vara så sjukt trött och illamående. längtar tills det går över!

Roligt för er som har gjort ultraljud. Jag längtar tills vi ska kika på bebisen.

BF 150215
  • LinneaE

Vi ska på inskrivning på fredag nästa vecka. Det var lite tidigt men sen är vi borta på semester. Vi har bokat tid på Ålidhem. Hoppas vi får en bra barnmorska. :)

Jag är gärna med i en hemlig grupp på fb sen, typ i augusti när det känns mer säkert att det blir något. :)

BF 150215
  • LinneaE

Det är typiskt att man alltid blir så sugen på sånt man inte får äta/dricka! I vanliga fall äter jag inte brie/mögelost ofta alls. Det slutade med att jag handlade två mögelostar som jag ska ha i matlagningen i veckan. :)

BF 150215
  • LinneaE
    Cariol skrev 2014-06-30 13:38:21 följande:

Det blir mestadels att vara i Västerbotten. I familjens sommarstugor och dagsutflykter. Sambon ska jobba rätt mycket, men om möjlighet finns (och jag mår OK) drar vi nog till England en sväng.

Vad lustigt, jag och min sambo ska också iväg till England en sväng i sommar. :)

Men snart är det semester! Oj, vad jag längtar efter att få vara hemma och slippa dölja hur illa man mår och hur stor magen har blivit..

Pyre88: Skönt att du börjar må bättre! Själv tycker jag att illamåendet bara blir värre och värre. Suck. Fast jag ska väl inte klaga, jag har sluppit att spy iaf.
    BF 150215
  • LinneaE

Haha. Innan jag skulle leva så perfekt att jag åt gröna smoothisar!

Jobbigt för alla er som haft ett tufft år, vi har inte haft det så jobbigt som tur är.

Idag har jag äntligen börjat må lite bättre, hoppas det håller i sig! :)

BF 150215
  • LinneaE

Nu är jag tillbaka i Sverige igen! Skönt att vara hemma igen efter att ha varit borta en månad ungefär.

Dagen innan semestern började var vi på inskrivning på Ålidhems HC. Allt såg bra ut så det var skönt. :) RUL börjar närma sig, veckorna går fort när man är ledig!

Ifall jag ska lägga in en BF-lista i rubriken så kanske vi kan göra den färdigt här i tråden före, så den blir komplett på en gång. Jag kan börja så får ni kopiera och fylla på:

BF-lista Umeåmammor vintern/våren 2014/2015

LinneaE 15/2 -15

BF 150215
  • LinneaE
    pyre88 skrev 2014-07-31 11:27:53 följande:

Välkommen hem!

I vilken vecka har du bokat RUL?

BF-lista Umeåmammor vintern/våren 2014/2015

Pyre88 10/2 -15

LinneaE 15/2 -15

Tack! Vi har bokat tid för RUL den 14/9 tror jag att det var. Det ska bli spännande och se så att allt ser bra ut. :) Om det går att se, vill vi gärna veta om det är en tjej eller kille också.
    BF 150215
  • LinneaE
    pyre88 skrev 2014-07-31 12:18:12 följande:

I vilken vecka är du då? Tänkte eftersom du skrev att det snart var dags? :) för mig känns det som att v.19 då jag har RUL är evigheter bort.

Haha. Jag är i V.18 då. Det känns ändå snart. ;)
    BF 150215
Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15