Penguine skrev 2014-08-03 16:28:24 följande:
Skumt, mitt familjeliv säger inte alltid till att det har skrivits i tråden så jag hade missat massor av inlägg.
Vi har nog inte bestämt oss för försäkring eller inte. Jag hade en med dottern men jag minns inte vilken det var, tror det var genom min livförsäkring.
Pyre88, skönt att det såg bra ut och grattis till giftermålet! Jag längtar efter vårat men är också rätt nervös.
Är det bara jag som tycker att tiden går otroligt långsamt. Det är skönt att ha semester men det gör också att jag bara tänker på graviditeten hela tiden och väntar på att magen ska synas, känna sparkar, ultraljud etc.
Så fort jag har några dagar ledigt känner jag på samma sätt, långsamt och jag oroar mig mycket mer över allt som kan hända... Som du här med försäkring, det har vi inte ens hunnit tänka på. Det är dags nu kanske!
Vecka tolv här nu. Mer illamående och kräkningar än någonsin inget ihållande men det kommer nu och då, men när jag håller igång och jobbar känner jag inte av så mycket trötthet. Hur är det för er med symptom nu?
Vi vill gärna veta kön på babyn, vet ni om de brukar berätta på rul ifall de ser? Om man måste boka privat bokar vi Norrlandskliniken då och när i så fall är det lämpligt? :)